اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

خروج راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از قالب‌های سنتی

فرمانده سابق راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چنان به نیروهای خود رسیدگی کرده‌ایم که اکنون همگی بدون استثنا کارشناس خبره در موضوعات مختلف از جمله تصادفات هستند.

خروج راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از قالب‌های سنتی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ سید کرم‌الله حسینی صبح امروز در آیین تودیع خود که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، گفت: 14 سال در نیروی مقتدر انتظامی کشور خدمت کردم و بهترین دوران را در پلیس راهنمایی و رانندگی داشتم.

وی گفت: در مدت شش سال خدمت در یاسوج ارتباط صمیمانه‌ای با مردم داشتیم.

فرمانده سابق راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر موفقیتی بوده قبل از هر چیز آن را مدیون حضور مردم در صحنه بوده‌ایم، گفت: به کمک مردم توانستیم تا حدودی در زمینه رانندگی در استان فرهنگ‌سازی کنیم هر چند که راه طولانی برای رسیدن به نقطه مطلوب داریم.

وی از وجود تنها دو کارشناس در این استان برای رسیدگی به تصادفات سخن گفت و افزود: آن‌قدر به همکاران خود در مدت شش سال رسیدگی کرده‌ایم که اکنون بسیاری از آن‌ها کارشناسانی خبره در این زمینه هستند که صلاحیت اظهار نظر را دارند.

حسینی یکی از کمبودهای اساسی گذشته در استان را نبود پیست پایه یک رانندگی برای صدور گواهینامه دانست و گفت: هم استانی‌های ما تا پیش از این در استان‌های مختلف سرگردان بودند و هزینه زیادی را متقبل می‌شدند که با راه‌اندازی این نوع از پیست در دو شهرستان سردسیری و گرمسیری یاسوج و گچساران مشکل بزرگی را برطرف کردیم.

وی از احداث پارک‌های آموزشی ترافیک در همه شهرستان‌های استان در دوره مدیریت خود خبر داد و افزود: برای دایر کردن شعبه راهنمایی و رانندگی شهرستان‌ها تلاش مضاعفی داشتیم و توانستیم تا پیش از شهرستان شدن مناطقی چون لنده و باشت و بهمئی این دوایر را افتتاح کنیم.

فرمانده جدید راهور استان قم، احداث ساختمان پلیس‌راه استان سابق محل خدمت خود را یکی دیگر از دستاوردهای دوره مدیریتی دانست و گفت: نخستین ساختمان در تیپ و مدل جدید در استان ما و در این دوره ساخته شد.

حسینی رفع بسیاری از معضلات ترافیکی در این استان به خصوص در شهر یاسوج به عنوان مرکز استان را از دیگر دستاورد این دوره دانست و افزود: حذف بسیاری از موانع و دور برگردان‌های زاید و نصب چراغ راهنما در محل‌های پر ترافیک و نصب دوربین‌ها و تجهیزات الکترونیکی از دیگر اقدامات بوده است.

وی از مهم‌ترین دلایل توفیق مجموعه تحت مدیریت خود را همکاری رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما در این استان دانست و افزود: بخش عمده‌ای از فرهنگ‌سازی راهنمایی و رانندگی در استان را مدیون چشمان همیشه بیدار این فعالان عرصه اطلاع‌رسانی هستیم.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول