اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس فوتبال مطرح کرد

تصمیمات بزرگ برای فوتبال بزرگ/ اتفاقات هیئت فوتبال را نه رد می‌کنم نه قبول

یک کارشناس فوتبال گفت: فوتبال اصفهان بزرگ است و امیدورام هر تصمیمی در مورد آن گرفته می‌شود به سود این فوتبال باشد.

تصمیمات بزرگ برای فوتبال بزرگ/ اتفاقات هیئت فوتبال را نه رد می‌کنم نه قبول

محمد یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در کم و کیف اتفاقات رخ داده برای هیئت فوتبال استان اصفهان نیستم، اما نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است این که فوتبال اصفهان بسیار بزرگ است و امیدوارم تصمیماتی نیز که برای این فوتبال گرفته می‌شود بزرگ بوده و بتواند در نهایت به سود فوتبال اصفهان باشد.

وی فوتبال اصفهان را یک فوتبال بین‌المللی دانست و افزود: تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از گذشته تاکنون از قطب‌های بسیار خوب فوتبال کشور بوده‌اند و باید تصمیمی که برای فوتبال اصفهان گرفته می‌شود کارشناسی شده و در راستای بزرگی فوتبال اصفهان باشد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: زمانی در ورزشگاه امجدیه سابق و شیرودی فعلی در سال 1342 تیم اصفهان موفق شد با شکست تیم تهران قهرمان ایران شود و از آن زمان به بعد فوتبال اصفهان همیشه به عنوان یک قطب در ورزش کشور مطرح بوده و باشگاه‌هایی هم که در آن فعالیت می‌کنند فراتر از فوتبال ایران هستند.

وی تاکید کرد: در مورد برکناری ابرقویی نژاد از سوی جواهری نمی‌توانم حرفی بزنم، اما باید بگویم رئیس هیئت فوتبال اصفهان در حد توانش کار کرده و در مورد برکناریش نیز به طور حتم دلایلی از سوی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان وجود داشته است.

یاوری با بیان اینکه من این تصمیم را نه رد می‌کنم نه قبول اضافه کرد: آرزویم این است که هر تصمیمی قرار است برای فوتبال اصفهان گرفته شود باید به سودش باشد تا بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این رشته در اصفهان باشیم.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول