اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه‌های قرآنی مازندران:

1120 فعال قرآنی مازندران بیمه شدند

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران گفت: یک‌هزار و 128 نفر از فعالان قرآنی مازندران بیمه شده‌اند و پرونده حدود 900 نفر هم در مراحل اجرایی قرار دارد.

1120 فعال قرآنی مازندران بیمه شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، بهروز کریم‌نژاد صبح امروز در جشنواره پایانی قرآن‌آموزان پیش‌دبستانی مؤسسه قرآنی سجادیه سرخکلا با اشاره به این مطلب که فعالیت‌های قرآنی باید در مسیر اعتلای شخصیت معنوی افراد باشد، اظهار داشت: اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از برترین اتحادیه‌های قرآنی کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران به رایزنی این اتحادیه با بانک‌های عامل به منظور ارائه تسهیلات بانکی به فعالان قرآنی در طول فعالیت چهار دوره اتحادیه اشاره کرد و افزود: در مجموع 70 میلیارد ریال برای مراکز قرآنی اعتبار بانکی اخذ شده است که مسیر هزینه آن توسط اتحادیه استانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی به بیمه فعالان قرآنی مازندران اشاره و خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 128 نفر از فعالان قرآنی مازندران بیمه شده‌اند و پرونده حدود 900 نفر هم در مراحل اجرایی قرار دارد و نقص پرونده حدود 70 نفر نیز برای اصلاح، اطلاع‌رسانی شده است.

کریم‌نژاد، خواستار نظارت و پیگیری فعالیت مشاوران قرآنی شهرداران شد و با اشاره به مصوبه استانی لزوم به کارگیری مشاوران قرآنی در شهرداری‌ها، افزود: با استفاده از توان و امکانات شهرداری‌ها می‌توان در مسیر تقویت فعالیت‌های قرآنی گام برداشت.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول