اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 141

کی‌پور: دنیا منتظر حماسه‌آفرینی ملت ایران است

فرماندار شهرستان علی‎آبادکتول با بیان اینکه انتخابات 24 خردادماه مظهر «حماسه سیاسی» ملت ایران است، گفت: دنیا همچون گذشته منتظر حماسه‌آفرینی ملت ایران است.

کی‌پور: دنیا منتظر حماسه‌آفرینی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر کی‌پور در دومین جلسه سال 1392 شورای آموزش و پرورش شهرستان علی‎آبادکتول ضمن توصیه به بهره‌گیری معنوی از ماه رجب اظهار داشت: این شهرستان پنج سال پیاپی معلم نمونه کشوری دارد و شورای آموزش و پرورش علی‎آبادکتول رتبه ممتاز کشوری را در سال 1390 کسب کرده است.

کی‌پور با تأکید بر هرچه پرشورتر برگزار کردن انتخابات اذعان داشت: با برگزاری انتخاباتی پرشور علاوه بر اینکه به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته‌ایم و فرمایشات معظم‌له را محقق کرده‌ایم، باشکوه و عظمت هرچه بیشتر این انتخابات مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی خواهیم زد.

آحاد جامعه باید قدردان زحمات معلمان باشند

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان علی‎آبادکتول از زحمات مدیریت و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان علی‎آبادکتول در بزرگداشت هفته معلم قدردانی کرد و گفت: آحاد جامعه باید قدردان معلمان و خدمات ارزنده آنان باشند و شأن معلمان را حفظ کنند.

کی‌پور از مسئولان ادارات خواست که در اجرای طرح بهسازی مدارس با آموزش و پرورش مساعدت و همکاری لازم و همه‌جانبه داشته باشند.

برنامه‌ریزی رفاهی برای فرهنگیان در سال‌جاری

وی با بیان اینکه شهرستان علی‎آبادکتول پنج سال متوالی است که معلم نمونه کشوری دارد، خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش شهرستان علی‎آبادکتول در سال 1390 رتبه ممتاز کشوری را کسب کرده است و جای شکر دارد که مجموعه فرهنگیان شهرستان مجموعه‌ای پرتلاش هستند که موجب بالندگی شهرستان است.

کی‌پور افزود: برنامه‌ریزی‌های رفاهی در راستای رفاه حال فرهنگیان در سال‌جاری انجام شده است که امید است گامی برای قدردانی از این قشر زحمت‌کش و پرتلاش باشد.

همکاری 37 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان گلستان در سال تحصیلی آتی

فرماندار شهرستان علی‎آبادکتول در بیان مصوبات و عنوان‌های اصلی این جلسه اظهار داشت: تعداد 37 نفر از دانشجویان پذیرفته‌شده در دانشگاه فرهنگیان گلستان در سنوات آتی به عنوان معلم با آموزش و پرورش شهرستان علی‎آبادکتول همکاری خواهند داشت.

تشکیل ستاد طرح بهسازی و تعمیر مدارس علی‎آبادکتول

کی‌پور با بیان اینکه ستاد طرح بهسازی و تعمیر مدارس شهرستان علی‎آبادکتول تشکیل شده است، با بیان عنوان‌های مهم‌ترین برنامه‌های مصوب در این جلسه خاطرنشان کرد: اجرای طرح محرم‌سازی وضوخانه مدارس در سه مدرسه دخترانه در قالب طرح بهسازی مدارس در تابستان 1392 برنامه‌ریزی و انجام خواهد شد.

وی، بهره‌گیری از توانمندی ادارات برای طرح بهسازی مدارس، برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت برای ارتقای دانش فرهنگیان و معلمان کلاس سوم ابتدایی و اول راهنمایی (دوره متوسطه) در سال‌جاری، اجرای طرح بهسازی چهار منزل مسکونی خانوده‌های معظم شهدا و برنامه‌ریزی رفاهی برای فرهنگیان در سال‌جاری را از مهم‌ترین برنامه‌های مصوب در این جلسه عنوان کرد.

رجب ماه دوری از طاغوت و متصل شدن به منبع لایزال خداوند است

امام جمعه شهرستان علی‎آبادکتول نیز در این جلسه گفت: همه باید از عظمت و فضائل ماه رجب بهره‌مند شویم و استفاده لازم را ببریم.

حجت‌الاسلام محمد باقری در بیان عظمت ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب ماه دوری از طاغوت و متصل شدن به منبع لایزال خداوند متعال است و حیف است انسان از فضائل این ماه بی‌بهره بماند.

وی افزود: صحیفه سجادیه سراسر تربیت است و سه ماه رجب، شعبان و رمضان، ماه‌هایی است که باید در آنها به امور معنوی خود رسیدگی کنیم.

آموزش و پرورش زمینه حضور جوانان در اعتکاف را فراهم آورد

باقری، نقش آموزش و پرورش در جامعه را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: آموزش و پرورش حامی تربیت در جامعه است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که برای جوانان زمینه حضور در اعتکاف ایجاد شود و این تأثیرات مثبت زیادی دارد و در حقیقت سرمایه‌گذاری معنوی است.

امام جمعه شهرستان علی‎آبادکتول به شرکت در انتخابات اشاره و اذعان کرد: در انتخابات 24 خرداد باید حضوری حماسی داشته باشیم تا دشمنان مأیوس و ناامید شوند و این موجب سربلندی نظام مقدس اسلامی شود.

انتهای پیام/2307/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول