اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران خبر داد

برگزاری مربیگری درجه b کنفدراسیون فوتبال آسیا در مازندران

رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران از برگزاری کلاس مربیگری درجه b کنفدراسیون فوتبال آسیا در ساری خبر داد.

برگزاری مربیگری درجه b کنفدراسیون فوتبال آسیا در مازندران

محمود سورتیجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: کلاس مربیگری درجه b کنفدراسیون فوتبال آسیا ویژه مربیان فعال مرد در استان است.

وی با اشاره به حضور 24 مربی فعال فوتبال استان در این کلاس تصریح کرد: کلاس مربیگری درجه b کنفدراسیون فوتبال آسیا از روز 31 اردیبهشت به مدت 20 روز در آکادمی فوتبال شهدای ساری برگزار می‌شود.

رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران با اشاره به حضور محمدرضا خطیب به عنوان مدرس این دوره گفت: محمدرضا خطیب از مدرسان برجسته فوتبال بین‌المللی کشور و کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

سورتیجی در ادامه افزود: خطیب در کنار مدرسی کنفدراسیون فوتبال آسیا سابقه مربیگری در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان فوتبال کشور را نیز در کارنامه خود دارد.

وی از برگزاری بیش از 10 کلاس مربیگری درجات مختلف در فوتبال استان خبر داد و اظهار داشت: مربیان شرکت‌کننده در این کلاس از مربیان فعال و شاغل فوتبال استان در تیم‌های استان و لیگ کشوری هستند.

سورتیجی افزود: در پایان کلاس پس از انجام تست‌های مختلف و امتحان تئوری و عملی به قبول‌شدگان گواهینامه مربیگری درجه b کنفدراسیون فوتبال آسیا داده می‌شود.

انتهای پیام/86005/ت10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول