اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ائتلاف مدیران استانی خراسان‌رضوی مطرح کرد

توسعه معماری اسلامی در راس اهداف ائتلاف مدیران استانی خراسان‌رضوی

سخنگوی ائتلاف مدیران استانی خراسان‌رضوی گفت: رسیدگی به بافت فرسوده و توسعه معماری اسلامی در راس اهداف ائتلاف مدیران استانی خراسان‌رضوی است.

توسعه معماری اسلامی در راس اهداف ائتلاف مدیران استانی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کریم عباسپور ظهر امروز در نخستین نشست خبری ائتلاف مدیران استان خراسان‌رضوی در سالن جلسات موسسه دوستداران غدیر اظهار کرد: ائتلاف مدیران استان خراسان‌رضوی ترکیبی از 21 مدیر با سابقه 30 سال خدمت و مدیریت بوده که در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تشکیل و لیست و کاندیداهای مطرح و برجسته‌ای را معرفی کرده است.

وی افزود: این ائتلاف در مسیر تحقق حماسه سیاسی و برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری شکل گرفته؛ همچنین شعار این ائتلاف «پایتخت معنوی شهر زندگی» است.

عباسپور با بیان اینکه توسعه و پیشرفت پایتخت معنوی یکی از مطالبات و ایده‌های مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: ائتلاف مدیران استانی خراسان‌رضوی منشور اخلاق انتخاباتی را تدوین و آن را در شش بند به تایید رسانده است.

وی ادامه داد: پیروی از ولایت فقیه، تمکین به قانون،‌ صداقت و حذف وعده‌های دست‌نیافتنی از مهم‌ترین مفاد این منشور اخلاقی است.

سخنگوی ائتلاف مدیران استانی خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه این ائتلاف با تمام توان خود در مسیر برقراری عدالت اجتماعی حرکت کرده، گفت: مشهد مقدس با عنوان کلانشهر پایتخت معنوی نیازمند توسعه و پیشرفت مضاعف بوده و مفاد منشور اخلاقی نیز در این مسیر تدوین و تنظیم شده است.

عباسپور با اشاره به اینکه رسیدگی به بافت فرسوده و توسعه معماری اسلامی در راس اهداف این ائتلاف است، اذعان داشت: برخی مسائل و معضلات در شأن مشهد مقدس نبوده و از جمله مهم‌ترین آنها وضعیت حاشیه‌نشینی این شهر است.

وی یادآور شد: همچنین توسعه فضای سبز در تمامی مناطق شهر با رعایت عدالت اجتماعی و اجرای کمربندی سبز با عنوان اولویت‌های مهم تلقی و تعریف شده است.

سخنگوی ائتلاف مدیران استانی خراسان‌رضوی گفت: تسریع در اجرایی سازی خط دو قطار شهری و توسعه بی.آر.تی نیز در راس اهداف است.

وی با ابراز نارضایتی از اینکه نظارت شورای شهر بر عملکرد شهرداری مطلوب نیست، اظهار کرد: باید این نظارت روند جدی‌تر و دقیق‌تری به خود بگیرد.

انتهای پیام/70023/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول