اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل:

هیئت‌های نظارت چشم بینای مردم در سلامت انتخابات هستند

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل گفت: اعضای هیئت نظارت به معنای واقعی چشم بینا و ناظر مردم بر سلامت انتخابات هستند و اجازه کوچکترین تخطی از قانون را نمی‌دهند.

هیئت‌های نظارت چشم بینای مردم در سلامت انتخابات هستند

داور نظر‌علیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به روند انتخابات و ضرورت آگاهی و هوشیاری در ادامه مسیر در صیانت از آرای مردم تمام تلاش بر این است که انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در نهایت امنیت و آرامش و بدون کوچک‌ترین بهانه دادن به دست دشمنان برگزار شود.

وی عنوان کرد: بر اساس اصل 99 قانون اساسی شورای نگهبان رسالت نظارت بر انتخابات را بر عهده دارد که در این بین نظارت عالیه بر انتخابات شوراهای شهر و روستا بر عهده مجلس است اما در انتخابات ریاست جمهوری این وظیفه سنگین بر عهده شورای نگهبان می‌باشد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل از انتخاب هیئت نظارت استان و شهرستان و تشکیل جلسات متعدد از سوی آنها خبر داد و افزود: پنج نفر به صورت استانی و سه نفر از هر شهرستان و بخش به صورت مجزا در قالب هیئت نظارت وظیفه سنگینی را در برگزاری سالم انتخابات بر عهده دارند به طوری که به ازای هر شعبه رای چهار نفر ناظر پیش‌بینی شده تا انتخابات ریاست جمهوری در نهایت سلامت و نظارت کامل اجرایی شود.

نظرعلیان با یادآوری اینکه دشمن تلاش می‌کند تا به اشکال مختلف به حفظ امنیت انتخابات ضربه وارد کند، ادامه داد: در این زمینه آنچه که مهم به نظر می‌رسد صیانت از آرای مردم است که باید در مجرای قانونی و بهترین شکل انجام شده و مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه انتخابات پیش‌رو از سوی دشمنان به عنوان آوردگاهی برای تبلیغاتی منفی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است، تصریح کرد: دشمنان نخواهند توانست با آگاهی و بصیرتی که ملت ما از آن برخوردار هستند توطئه‌چینی کرده و با توسل به شیوه‌های مختلف به سلامت انتخابات ضربه بزنند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل بیان داشت: عموم مردم انتظار دارند که صحنه انتخابات 24 خرداد صحنه تمام عیار نمایش اقتداری باشد تا در سال‌های پیش‌رو بتوان بر تهدیدها و تحریم‌های دشمنان غلبه کرده و زمینه عزت‌مندی بیشتر را فراهم کرد.

نظرعلیان در پایان گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل شورای نگهبان را امین انتخابات و مورد وثوق برای ملت ایران اعلام کرد و یادآور شد: انتخابات ایران به اذعان خود دشمنان، انتخاباتی غیرقابل پیش‌بینی و دارای برجستگی‌های ارزشی و اخلاقی است.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول