اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش در گفتگو با فارس:

1500کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده در شوش کشف شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش گفت: یک هزار 500 کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده در این شهرستان کشف شد.

1500کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده در شوش کشف شد

فرامرز بهرامی‌نسب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: ماموران اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان در جریان بازدید خود مقدار یک هزار 500 کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده در این شهرستان را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: این میزان کالای احتکار شده طی هفته جاری با اجرای طرح تشدید بازرسی‌ها توسط این اداره و اداره تعزیرات حکومتی کشف شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش ادامه داد: روغن‌های نباتی کشف‌شده در حلب‌های سه تا پنج کیلوگرمی بودند که پس از کشف بین مردم توزیع شدند.

بهرامی نسب در ادامه گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به برخورد سریع و بی‌اغماض با محتکران تصریح کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا و احتکار همه خوار و بار فروشی‌های شهرستان اعم از عمده‌فروشی و خرده‌فروشی مورد بازرسی و بازدید قرار می‌گیرند.

* توزیع 160 تن شکر به نرخ دولتی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شوش در ادامه گفت: 160 تن شکر تنظیم بازار توسط عوامل این شهرستان در حال توزیع است. توزیع این مقدار شکر به منظور کنترل و جلوگیری از افزایش قیمت این کالای مهم در شهرستان صورت گرفته است.

بهرامی‌نسب خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر عوامل فروش مورد تأیید این اداره در شهرستان در حال توزیع این کالا با قیمت هر کیلو یک هزار و پانصد تومان هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش در ادامه گفت‌و‌گو با فارس ضمن اشاره به اختصاص شکر سهمیه‌ای برای شهرستان افزود: برای اینکه بتوانیم جوابگوی تقاضاهای مردم باشیم در حال حاضر 140 تن دیگر برای شهرستان اختصاص یافته است.

وی گفت: با اختصاص این مقدار شکر جمعاً 300 تن شکر در شهرستان شوش اختصاص می‌یابد که با برنامه‌ریزی صورت گرفته به سرعت این مقدار شکر توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/72008/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول