اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خبر داد

راه‌اندازی دوره‌های تخصصی اوقات فراغت در 25 کانون کنگان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از راه‌اندازی دوره‌های تخصصی اوقات فراغت در 25 کانون شهرستان کنگان خبر داد.

راه‌اندازی دوره‌های تخصصی اوقات فراغت در 25 کانون کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسن مختارزاده در نشست ستاد اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه امری لازم است و هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در این مسیر نقشی اساسی دارند.

وی افزود: فراهم کردن شرایط لازم برای فعالیت جوانان و نوجوانان در برنامه‌های فرهنگی و هنری امری لازم است که با ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و هنری و گسترش فضاهای فرهنگی محقق می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی باید مورد توجه مسئولان باشد و در این راستا همه باید کمک کنند.

مختارزاده با مبنا دانستن طرح اوقات فراغت برای رشد خلاقیت‌های دانش‌آموزان تصریح کرد: نیاز است که با هم‌اندیشی اعضا و مسئولین امر و همچنین فراهم کردن بستر مناسب در این زمینه اقدامات تاثیرگذار صورت گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از راه‌اندازی کلاس‌های تخصصی اوقات فراغت در 25 کانون شهرستان کنگان خبر داد و افزود: برای اجرای این امر برنامه‌ریزی لازم انجام شده و به فضل خدا به موفقیت لازم خواهیم رسید.

مختارزاده آماده‌سازی کانون‌های شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امسال 25 کانون در شهرستان کنگان متولی این امر خواهند بود که افزایش کیفیت برنامه‌ها و جذب جوانان و نوجوانان از اساسی‌ترین برنامه‌های این اداره است.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی برای کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی تلاش می‌کنند و باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم و آنان را ناکام کنیم.

در ادامه این جلسه مدیران کانون‌ها و انجمن‌های هنری مطالبی را در ارتباط با راه‌اندازی کلاس‌های اوقات فراغت ابراز داشتند.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول