اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خبر داد

اجرای 2 کنسرت موسیقی در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: در آینده نزدیک 2 کنسرت موسیقی در زنجان برگزار می‎شود.

اجرای 2 کنسرت موسیقی در زنجان

یحیی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: این دو کنسرت برای اخذ مجوز معرفی شده‏اند و در صورت صدور مجوز اجرا خواهند شد.

وی به صدور مجوز برای اجرای موسیقی در زنجان اشاره کرد و افزود: این دو کنسرت در دو قالب جداگانه در صورت احراز صلاحیت و صدور مجوز از دستگاه‏های مربوطه برای شهروندان زنجان اجرا می‏شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه توسعه و اجرای موسیقی مناسب در زنجان حائز اهمیت است، تصریح کرد: برای اجرای موسیقی‏های مختلف در زنجان تلاش می‏شود.

وی اجرای این دو کنسرت موسیقی را در دو بخش عنوان کرد و یادآور شد: کنسرت‌ها در بخش پاپ و سنتی اجرا خواهد شد.

امیری با بیان اینکه در صورت قطعی شدن این دو کنسرت در سالن‏های امام خمینی (ره) و فرهنگسرای هلال اجرا می‌شود، خاطر‌نشان کرد: موسیقی پاپ در فرهنگسرای امام خمینی (ره) و موسیقی سنتی در فرهنگسرای هلال برگزار می‏شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان به اقدامات انجام شده در بخش فرهنگ و هنر این شهرستان اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه عروسکی ماه پیشونی از جمله برنامه‏های اجرایی بوده است.

وی با بیان اینکه در بسیاری از روزهای مناسبتی برنامه‏های فرهنگی مختلفی در زنجان برگزار می‏شود، خاطرنشان کرد: در روز زن برنامه فرهنگی مناسبی برای بانوان هنرمند استان برگزار شد.

امیری ترویج و توسعه برنامه‏های فرهنگی در شهرستان زنجان را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: برنامه‏های فرهنگی مناسبی در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در شهرستان زنجان برگزار می‏شود.

وی توجه به برنامه‏های فرهنگی هنری بانوان را یادآور شد و گفت: فرهنگسرای کوثر به صورت تخصصی فعالیت‏های فرهنگی و هنری بانوان را پوشش می‏دهد.

انتهای پیام/73002/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول