اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان خبر داد

2417 فقره تعهد ایجاد اشتغال در تویسرکان

فرماندار تویسرکان، تعهد ایجاد اشتغال شهرستان در سال جاری را 2 هزار و 417 فقره دانست و گفت: سهمیه اشتغال‌زایی در بخش مسکن شهرستان هنوز به کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری اعلام نشده است.

2417 فقره تعهد ایجاد اشتغال در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان، اظهار داشت: سال 91 ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان تویسرکان برای افراد متقاضی کار در حوزه‌های متفاوت 101 درصد رشد داشته است.

وی افزود: با همت، همکاری و هم‌فکری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته 5 هزار و 62 شغل برای اقشار مختلف مردم تویسرکان ایجاد شد.

فرماندار تویسرکان، تعهد سال جاری تویسرکان به منظور اشتغالزایی را 2 هزار و 417 فقره شغل عنوان کرد و افزود: سهمیه اشتغال‌زایی در بخش مسکن شهرستان هنوز به کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه مسئولان امر باید از هم‌اکنون فرصت‌ها را غنیمت دانسته و کار را آغاز کنند، ابراز داشت: دستگاه‌های عامل در قالب برنامه کارشناسانه زمان‌بندی شده در راستای تحقق تعهد خود در زمینه ایجاد شغل برای جامعه هدف مورد نظر وارد شوند.

شرکائی ضمن تقدیر از تلاش کارگروه گفت: اهتمام دستگاه‌های عامل با همگرایی، تعامل و هم‌اندیشی با همدیگر در سال جاری بر اشتغال‌زایی دوچندان شود.

وی با بیان اینکه کار جوهره وجودی انسان است، گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی برای افراد جویای کار ضمن رشد و توسعه شهرستان سبب خودکفایی جامعه و کاهش ناهنجاری‌ها می‌شود.

فرماندار تویسرکان ابراز کرد: باید از ظرفیت‌های بکر و ارزشمند تویسرکان به نحو احسن استفاده شود که بخشی از این مهم به عملکرد کارگروه اشتغال برمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما در بحث بیکاری جوانان فارغ‌التحصیل است، بیان داشت: امروز فارغ‌التحصیلان ما به دنبال پشت ‌میزنشینی هستند و این امر ما را در آینده با مشکل روبرو خواهد کرد.

شرکائی با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات، اظهار داشت: همه ارکان شهرستان باید در راستای فراهم‌سازی بستر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در چارچوب قانون تلاش کنند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن حیات کشور

وی، انتخابات را امری مهم و سرنوشت‌ساز خواند و تأکید کرد: بی‌تردید یک رأی هم بر اقتدار و امنیت کشور اثرگذار است، پس هرچه میزان آرا بیشتر باشد به تبع آن قدرت و ضریب امنیت ما در عرصه جهانی بیشتر خواهد شد.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌ رو از اهمیت بالایی برخودار است، گفت: با توجه به ترفندها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب برای ناامید کردن مردم، حضور حداکثری ضامن حیات و عظمت بیش از پیش انقلاب اسلامی ایران است.

وی، آگاهی و هوشیاری از برنامه‌ها و اهداف دشمنان داخلی و خارجی را امری ضروری در انتخابات دانست و تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب سعی دارند با تفرقه‌افکنی و ایجاد چالش به اهداف خود جامه عمل بپوشانند، پس می‌طلبد با دقت و تمرکز بر فرامین رهبری و بصیرت دینی و سیاسی وارد عرصه شویم.

شرکائی در پایان افزود: ملت ایران با وحدت و همبستگی تمام‌عیار خود در روز 24 خردادماه سال جاری در صحنه انتخابات حاضر و مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول