اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

آمار اشتغال کنگان شایسته جایگاه این شهرستان نیست

فرماندار کنگان گفت: آمار اشتغال کنگان شایسته آوازه و جایگاه این شهرستان نیست.

آمار اشتغال کنگان شایسته جایگاه این شهرستان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان عباس تبرکی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و برای توسعه این شهرستان باید از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی افزود: با وجود تاسیسات بزرگ پارس جنوبی باید در ایجاد اشتغال تلاش بیشتری شود و امیدوار هستیم شاهد همکاری بیشتر و مؤثرتر مسئولان پارس جنوبی در جذب جوانان متخصص این شهرستان باشیم.

فرماندار کنگان با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال از علل زیربنای توسعه و سرمایه‌گذاری در شهرستان است، خاطر نشان کرد: آمار ارائه شده در جایگاه نام و آوازه این شهرستان نیست لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی با تعامل و پیگیری از طریق مرکز استان نسبت به افزایش و ایجاد موقعیت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری در شهرستان تلاش مضاعف و مستمر داشته باشند.

تبرکی تصریح کرد: مصوبات باید به‌صورت کامل و منسجم تدوین شود که هیچگونه خللی در تکمیل و بهره‌‌وری سازنده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان در سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نشود.

وی با اشاره به تعهد و الزامی بودن عملکرد مثبت و سازنده همه مدیران از تمامی اعضاء کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان کنگان خواست با برنامه‌ریزی دقیق همگام با دیگر شهرستان‌های استان بوشهر برای تعالی جایگاه شهرستان کنگان در تمامی عرصه‌ها همت دوچندان داشته باشند.

بر اساس این گزارش، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان کنگان با مصوب کردن بندهایی برای تکمیل مصوبات گذشته کارگروه پایان یافت.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول