اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خردادماه صورت می‌گیرد

تحویل 60 واحد مسکونی به زوج‌های جوان

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: 60 واحد مسکونی متعلق به زوج‌های جوان همزمان با سالروز مبعث پیامبر اسلام(ص) به آنان تحویل داده خواهد شد.

تحویل 60 واحد مسکونی به زوج‌های جوان

حجت‌الاسلام محمد رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: واحدهای احداث شده به زوج‌های معرفی شده از سوی کمیته امداد، حوزه علمیه، سازمان ورزش و جوانان، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و سازمان ملی نخبگان که دارای شرایط هستند، تحویل داده خواهد شد.

وی، اعتبار هزینه شده برای احداث این واحدها را 3.5 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: در سال جاری نیز 200 میلیون تومان برای تجهیز این واحدها هزینه شده است.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خاطرنشان کرد: زوج‌های جوان می‌توانند با پرداخت یک چهارم اجاره در این واحدها ساکن شوند.

وی از تجهیز سالن واقع در مجموعه فرهنگی مذهبی سیدالشهدا در باغ بهشت همدان خبر داد و افزود: 600 متر مربع از این مجموعه با عنوان تالار برای برگزاری مراسم‌های اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در نظر گرفته شده است.

رضوی تصریح کرد: برای این تالار 5 هزار متر مربع فضاسازی شامل سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ، پیاده‌روسازی و... انجام شده که 400 میلیون تومان هزینه را دربرداشته است.

انتهای پیام/89017/ذ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول