اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

مشکلی با جمشیدی نداشتم/ از مراسم تودیع و معارفه خوشم نمی‌آید

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: باید بگویم با جمشیدی رئیس اداره ورزش و جوانان سابق شهرستان اصفهان هیچ مشکلی نداشتم.

مشکلی با جمشیدی نداشتم/ از مراسم تودیع و معارفه خوشم نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد ضمن تبریک ایام رجب و سوم خرداد اظهار کرد: از افشین ملایی که در سخت‌ترین شرایط به من لبیک گفت و سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان را بر عهده گرفت تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: حسین زیبایی هم یکی از کارشناسان زبده ورزش هستند که فاکتورهای خوبی دارد و خدارا شاکریم که در اداره کل افرادی حضور دارند که می‌توانند به خوبی جای یکدیگر را بگیرند و ما هم این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: حسین زیبایی یکی از افرادی است که معاون توسعه ورزش تربیت بدنی استان همدان را بر عهده داشته و از تلاش‌های سابق همکارمان جمشیدی نیز که سمت ریاست اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان را برعهده داشتند تشکر می‌کنم و باید بگویم من با وی هیچ مشکلی ندارم و امیدوارم هر کجا که هست موفق باشد و بتواند خدمت کند.

وی با بیان اینکه از مراسم تودیع و معارفه خوشم نمی‌آید افزود: در این مراسم باید یکی از همکاران عزیز خودمان را بدرقه کنیم اما این کاری است که به هر حال باید برای اطلاع رسانی صورت بگیرد.

جواهری اضافه کرد: امیدوارم ملایی در سمت جدید نیز همچون گذشته موفقیت‌های بسیاری را کسب کند.

وی در پایان به عملکرد 10 ماهه خود در اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد.

انتهای پیام/63020/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول