اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

نهی از منکر با نفی استکبار و گزینش اصلح محقق می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه باید در انتخابات پیش رو برای خلق حماسه حضوری دشمن‌شکن داشته باشیم، تحقق نهی از منکر را در گرو نفی استکبار و رأی دادن به فرد اصلح، ولایی و ارزشی دانست.

نهی از منکر با نفی استکبار و گزینش اصلح محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در همایش تذکر لسانی، حماسه سیاسی شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف همدان با بیان اینکه سوم خرداد یادآور رشادت‌ها و ایثارگری مردم ایران است اظهار داشت: به خاطر آزادسازی خرمشهر و ایستادگی فرزندان ملت در برابر دشمن سوم خرداد به نام روز مقاومت ملی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وجه تمایز بین انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های دیگر جهان دیدگاه معنوی و اعتقادی بود که با رنگ و بوی ارزش‌های اسلامی و قرآنی شکل گرفته است. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان از فردای پیروزی انقلاب اسلامی برای جلوگیری از پیشرفت و حرکت رو به جلوی نظام اسلامی توطئه کردند بیان داشت: ایران اسلامی به خاطر اتحاد و انسجام بین مردم، امام و مقام معظم رهبری توانست طوری حرکت کند که هیچ قدرتی توانایی خدشه وارد کردن به نظام را نداشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز دعوای ما با غرب بر سر مسئله انرژی هسته‌ای و حقوق بشر نیست تصریح کرد: دعوا بین گفتمان اسلام و کفر است و در واقع دعوای دو تمدن متعالی اسلام و رو به زوال استکبار جهانی است.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: علما و روحانیون بعد از رسول اکرم(ص)، ائمه و مراجع بعد از 1400 سال تلاش کردند تا حکومت آرمانی و ایده‌آل اسلامی را تشکیل دهند که ادامه آن حرکت در قیام امام خمینی متبلور شد.

*نقش بی‌بدیل اصناف در خلق حماسه

وی با بیان اینکه به برکت بصیرت مردم و تلاش‌های امام راحل حکومت اسلامی در این دوران تشکیل شد خاطرنشان کرد: در نهضت‌ها و حرکت‌هایی که از 150 سال گذشته از دوران مشروطه تا امروز شکل گرفته اصناف و بازاریان نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند.  

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان افزود: یکی از گروه‌هایی که به مراجع در مشروطه کمک کردند اصناف و بازاریان بودند و دوشادوش مبارزین حرکت کردند و در کنار مردم پیروزی را رقم زدند و با توجه به اینکه بصیرت در آن مقطع زمانی به صورت کامل شکل نگرفت نهضت مشروطه با شکست مواجه شد.  

وی ابراز داشت: زمانی که امام راحل نهضت خود را در خرداد 42 شروع کردند باز شاهدیم که بازاریان و اصناف در کنار امام و مرجعیت شیعه به ادامه مبارزه و نهضت کمک مادی و معنوی کردند و در واقع بازاریان یک رکن انقلاب اسلامی هستند.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: اصناف با حمایت‌های مادی و معنوی خود در دوران دفاع مقدس به رزمندگان اسلام باعث پیرزوی و سربلندی ما در جنگ تحمیلی شدند. 

وی در ادامه با بیان اینکه اصناف در خلق حماسه‌هایی چون حماسه 9 دی و 30 مهر نقش بی‌بدیلی داشتند تصریح کرد: هر روز که از عمر نظام اسلامی می‌گذرد همبستگی اصناف با مردم و ولایت بیشتر می‌شود. 

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه نزاع بین دو تمدن اسلامی و کفر به اوج خود رسیده است گفت: استکبار با هر روشی که بتواند خواهان جلوگیری از پیشرفت و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است چون احساس می‌کند تمدن اسلامی با قدرت و مستحکم در حال پیش‌روی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استکبار جهانی در سال‌های اخیر تجربه تلخ بیداری اسلامی در کشورهای لیبی، تونس و مصر به دنبال جلوگیری از حرکت رو به جلوی نظام اسلامی است اذعان داشت: برای جلوگیری از حرکت انقلاب اسلامی ترفندهای بسیار پیچیده را طراحی و اجرا کردند که مردم بصیر و هوشیار ایران در کنار ولایت برای خنثی کردن توطئه‌های آنها تلاش می‌کنند.  

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: دشمن تنها راه آسیب زدن به مردم را معیشت جامعه می‌داند و بازاریان نگذارند که دشمن به اهداف خود در فشار آوردن به معیشت مردم برسد و اجازه ندهید که به معیشت مردم خدشه‌ای وارد و با آبروی حاکمیت بازی شود. 

*نظام سلطه دچار اضمحلال شده است

وی افزود: نباید کسی در بین مردم ایجاد یأس و دلسردی کند و کسانی که به دنبال نوسان در بازار هستند، اصناف باید در برابر این افراد سودجو با هدایت‌ها و روشنگری خود ایستادگی کند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه هر روز که به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم توطئه‌های دشمن بیشتر می‌شود بیان داشت: دشمن با ساز و برگ‌های تبلیغی، انواع تفسیرها و تحلیل‌های ناروا را به کار می‌گیرند اما هوشیاری بازار و مردم باعث می‌شود در برابر هجمه‌ها واکسینه کنیم و با صلابت ایستادگی کنیم.

وی افزود: دشمن از درون دچار اضمحلال شده و در آستانه فروپاشی است و سونامی اقتصادی در اروپا و امریکا تمام ساختارهای آنها را درنوردیده و نابود کرده است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه شاید فشارهای اقتصادی غرب در کشور تأثیر گذاشته باشد اضافه کرد: پیروزی بزرگ در انتظار ما است و در صدر اسلام مسلمانان برای رسیدن به اهداف اسلام سختی‌های زیادی را تحمل کردند و انقلاب اسلامی 34 سال است که تحریم شده و با روشنگری مردم باید برای رسیدن به اهداف سختی‌ها را تحمل کرد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه معروف بزرگ حمایت از ولایت و دستاوردهای نظام اسلامی است تأکید کرد: ما باید از دستاوردهای نظام در حوزه وحدت و انسجام، پیشرفت‌های علمی حفاظت کنیم.

وی گفت: در انتخابات پیش رو برای خلق حماسه سیاسی شرکت می‌کنیم و نهی از منکر با نفی استکبار و رأی دادن به فرد اصلح، ولایی و ارزشی محقق می‌شود.

انتهای پیام/89019/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول