اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سابق اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان:

امیدوارم شاهد پیشرفت ورزش در شهرستان اصفهان باشیم

سرپرست سابق اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان گفت: امیدوارم با انتخاب زیبایی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان شاهد پیشرفت ورزش در شهرستان باشیم.

امیدوارم شاهد پیشرفت ورزش در شهرستان اصفهان باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، افشین ملایی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: همواره باید زندگی حضرت علی (ع) را الگوی خودمان قرار دهیم چرا که اعمال و رفتار و روحیه پهلوانی ایشان الگوی بسیار مناسبی برای تمام اقشار جامعه به ویژه ورزشکاران است.

وی تصریح کرد: از جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان که من را به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان منصوب کردند و اعتماد خاصی به من داشتند تشکر می‌کنم.

سرپرست سابق اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان تاکید کرد: به زیبایی هم که قرار است از این پس سکاندار اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان را بر عهده بگیرد تبریک می‌گویم.

وی اضافه کرد: امیدوارم وی با تعامل و همکاری خوبی که با همکاران در اداره کل برقرار می‌کند بتوانیم شاهد پیشرفت ورزش در شهرستان اصفهان باشیم.

انتهای پیام/63020/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول