اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه جریان فرآیندمدار:

نامزدهای مورد حمایت جریان فرآیندمدار از شاخص‌ها هستند

مسئول دبیرخانه جریان فرآیندمدار با اشاره به اینکه نامزدهای مورد حمایت جریان فرآیندمدار از شاخص‌ها هستند، گفت: این جریان به روش انتخابات نامزدهای شورای شهر در سال‌های قبل که برخی پشت درب‌های بسته افرادی را انتخاب می‌کردند را قبول ندارد.

نامزدهای مورد حمایت جریان فرآیندمدار از شاخص‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جریان فرآیندمدار به عنوان یکی از شاخص‌ترین و فعال‌ترین جریانات اصفهان در امر انتخابات شورای شهر و معرفی نامزدهای خود در این حیطه چندی پیش با اعلام این موضوع که به وحدت با جریانات و تشکل‌های اصولگرای موجود دیگر در اصفهان نرسیده و خود به طور مستقل لیست نامزدهای تحت حمایت خود را ارائه می‌دهد، گفته بود از جمله دلایل ما برای نرسیدن به وحدت، سهم خواهی بدون قید و شرط از سوی تشکل‌های دیگر بوده و چون ما اعتقادی بر این موضوع نداریم به جریان اصولی خود ادامه می‌دهیم.

مهدی جویافر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طرح فرآیندمدار ناظر بر یک حرکت جمعی و مشارکت جمعی است که در قالب یکسری اصول عقلی بنا نهاده شده است.

وی بیان کرد: هدف ما از ایجاد چنین جریان و طرحی در روند انتخابات شورای شهر اصفهان این نبوده که خلاها و قصورهایی را در انجام وظایف شورای شهر فعلی می‌دیدیم.

مسئول دبیرخانه جریان فرآیندمدار تصریح کرد: هدف از تشکیل چنین جریانی این بود که جریان فرآیندمدار به روش انتخاب افراد و نامزدهای شورای شهر در سال‌های قبل ایراد دارد و روش‌هایی که از قبل یکسری افراد، پشت درب‌های بسته می‌نشستند و در بین خودشان افرادی را انتخاب و به عنوان نامزدهای شورای شهر مطرح می‌کردند و مردم هم تابع این انتخاب‌ها بودند را قبول نداشتیم.

وی در جواب انتقاد برخی از افراد، جناح‌ها و تشکل‌های سیاسی دیگر در اصفهان نسبت به نامزدهای معرفی شده از سوی فرآیندمدار بر اینکه کاندیداهای مورد حمایت شما در عین داشتن پاکی و درستی از سوابق اجرایی و تخصص لازم برخوردار نیستند، گفت: این خلاف واقع و حقیقت است و افرادی که چنین قضاوت‌هایی را می‌کنند یا از روی ناآگاهی و عدم مطالعه دقیق رزومه نامزدهای پیشنهادی ما یا از روی غرض‌های سیاسی این مطالب را بیان می‌کنند.

جویافر در ادامه افزود: در لیست 42 نفره ارائه شده این جریان در مرحله اول حدود هفت نفر از اعضای شورای فعلی و یا قبلی بودند و حدود 9 یا 10 نفر سابقه مدیرکلی در امر مدیریت شهری داشتند، دو نفر در حد معاونت استانداری، یک نفر سابقه سرپرستی استانداری دارد، یک نفر نیز فرماندار سابق اصفهان بوده، و دو نفر نیز از معاونت‌های دانشگاه هستند و چندین نفر از معاونان فعلی شهرداری حضور دارند.

وی تصریح کرد: در این لیست ارائه شده در حدود 70 یا 80 درصد از افراد تحصیلات بالای لیسانس دارند و در حوزه‌های مختلف فرهنگی و مدیریت فرهنگی، عمرانی، معماری، اقتصادی، مدیریت شهری و سیاسی سابقه تحصیلاتی یا اجرایی دارند.

مسئول دبیرخانه جریان فرآیندمدار بیان کرد: از اینجا به هرکسی که کوچک‌ترین شک و انتقادی دارد مطرح می‌کنیم که کافی است به دبیرخانه این جریان مراجعه کند تا ما همه اسناد و مدارک نامزدهای معرفی کرده خود را در امر سوابق اجرایی و تحصیلاتی در اختیار آن قرار دهیم گر چه این کار را کرده‌ایم و همه رزومه افراد را در معرض عموم مردم اصفهان گذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: از جمله افراد شاخصی که از سوی جریان فرآیندمدار برای نامزدی شورای شهر اصفهان انتخاب شدند می‌توان به حسینی مدیرکل اسبق ارشاد اسلامی اصفهان، صلواتی معاون اسبق عمرانی شهرداری اصفهان، روانفر مدیرکل اسبق میراث فرهنگی اصفهان، صادقیان مدیرکل کار و امور اجتماعی و حاجیان فرماندار سابق اشاره کرد.

جویافر اظهار کرد: توصیه این جریان اصولگرا به مردم فهیم اصفهان این است، شاخصه‌هایی که از سوی رهبری درباره معیارهای نامزدهای اصلح شورای شهر فرموده‌اند را مورد توجه و اهتمام ویژه قرار دهند و حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو که خواسته مهم رهبر انقلاب است را تحقق بخشند.

انتهای پیام/2301/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول