اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

بودجه عمرانی امسال شهرداری شیراز 900 میلیارد تومان است

شهردار شیراز گفت: بودجه سال 91 شهرداری شیراز یک‌ هزار و 65 میلیارد تومان بوده که 900 میلیارد تومان آن عمرانی است.

بودجه عمرانی امسال شهرداری شیراز 900 میلیارد تومان است

علیرضا پاک‌فطرت امروز در حاشیه گردهمایی بزرگ حماسه‌سازان اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بنابر فرموده مقام معظم رهبری امسال باید در تمام ابعاد حماسه خلق شود.

این مسئول افزود: حضور حداکثری در انتخابات حماسه سیاسی را رقم زده و کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

شهردار شیراز همچنین راه مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمن را کار و تلاش مضاعف ذکر و اضافه کرد: با کار و تلاش مضاعف و افزایش بهره‌وری می‌توان تهدید دشمن را به فرصت تبدیل و حماسه را در بعد اقتصادی محقق کرد.

پاک‌فطرت با اشاره به رشد همه‌جانبه فعالیت‌های شهرداری شیراز ابراز داشت: بودجه شهرداری شیراز به نسبت پنج سال قبل 600 برابر شده است.

وی با بیان اینکه به همین میزان انتظارات مردم و سطح درخواست خدمات و نیازها نیز افزایش چشمگیری داشته، افزود: تعداد پروژه‌های شهرداری در نقاط مختلف شهر از نظر هیچ‌کس پوشیده نمانده و این نشان‌دهنده انگیزه و تلاش این مجموعه برای خدمت بهتر و شایسته به شهروندان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: استفاده مناسب از توان بخش خصوصی و مشارکت این بخش، به ایجاد درآمد پایدار می‌انجامد و در نتیجه نیاز شهرداری به اخذ عوارض از شهروندان کم می‌شود.

شهردار شیراز تصریح کرد: بودجه سال 91 شهرداری شیراز یک‌هزار و 65 میلیارد تومان بوده که 900 میلیارد تومان آن عمرانی است.

پاک‌فطرت افزود: پروژه‌هایی که سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد پروژه‌های بسیار خوب و تاثیرگذاری است که از نظر عمرانی در شهر شیراز بی‌نظیر و از نظر فنی نیز توان بالای مهندسان این شهر و استان را نشان می‌دهد.

وی افزایش بودجه‌های عمرانی نسبت به سال‌های گذشته را با وجود برخی موانع اقتصادی نشان‌دهنده قدم‌های بزرگ شهرداری شیراز به سوی آینده‌ای درخشان دانست و افزود: پروژه‌های عمرانی یکی پس از دیگری در شیراز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود و شهر به یک کارگاه بزرگ بدل شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به وجود بدنه کارشناسی فعال در بانک شهر بیان کرد: همراهی کارشناسانه این بانک عمران و آبادانی را برای شیراز به ارمغان آورده است.

پاک فطرت شکل‌گیری بانک شهر را از سال 87 ذکر و خاطرنشان کرد: سرعت و کیفیت خدمات این بانک و توسعه ارائه خدمات الکترونیک آن را به بانکی قابل اتکا برای مردم تبدیل کرده است.

به گزارش فارس، در این گردهمایی از کسب رتبه نخست شهرداری شیراز بین مناطق 9 گانه بانک شهر در جذب منابع خبر داده شد و رئیس هیئت مدیره این بانک از آمادگی برای تامین مالی پروژه‌ها و انتشار اوراق مشارکت برای شهرداری شیراز سخن گفت.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول