اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

عملکرد دستگاه‌های گیلان در عفاف و حجاب ارزیابی می‌شود

معاون استاندار گیلان گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی گیلان در امر عفاف و حجاب طبق برنامه‌های ستاد مرکزی صیانت از حقوق شهروندی ارزیابی می‌شود.

عملکرد دستگاه‌های گیلان در عفاف و حجاب ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی گیلان برنامه‌های 11گانه درون‌سازمانی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوقی وزارت کشور در سال 92 را به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ کرد.

وی اظهار کرد: امسال برنامه‌های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نسبت به سال گذشته تغییراتی پیدا کرده و تلاش شده برنامه‌ها کاربردی‌تر شود.

اکبرزاده به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی گیلان در امر عفاف و حجاب طبق برنامه‌های درون‌سازمانی ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی مشاوره اخلاقی، خانوادگی و دینی با محوریت عفاف و حجاب با استفاده از مشاوران متعهد و توانمند را به کارکنان خود ارائه کنند.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوع عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی همراه با نوآوری و آزمون حضوری، اجرای تئاتر، نمایش فیلم، برگزاری نمایشگاه فرهنگی و مد و لباس از برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوع عفاف و حجاب است.

وی عرضه بسته‌های فرهنگی، کتاب، لوح فشرده، بروشور، چادر و برگزاری یک مرحله اردوی راهیان نور با رویکرد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از جمله برنامه‌های فرهنگی و هنری در امر عفاف و حجاب خواند و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی تولید یا حمایت از آثار علمی، هنری و فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب را در برنامه‌ها لحاظ کنند.

اکبرزاده بر برگزاری جلسه‌های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های عفاف و حجاب تاکید کرد و یادآور شد: کمیته‌های فرهنگی و تبلیغی، آموزشی و پژوهشی و همچنین بازرسی و نظارت باید در دستگاه‌های مربوطه تشکیل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان خواستار راهنمایی و ارشاد مراجعه کنندگان نسبت به رعایت شئونات اسلامی در دستگاه‌های اجرایی شد و خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی و جلسه‌های پرسش و پاسخ در موضوع عفاف و حجاب با اساتید مجرب و فاضل باید توسط دستگاه‌های اجرایی استان انجام شود.

وی فضاسازی و تبلیغات محیطی با استفاده از شیوه‌های اثربخش و ابزارهای نوین را از جمله برنامه‌های 11گانه ترویج فرهنگ و عفاف عنوان کرد و گفت: مدیران و کارکنان فعال گیلان در حوزه عفاف و حجاب تشویق می‌شوند.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول