اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه عکس شکوه حماسه در زنجان/افتتاح فرهنگسرای قرآن و عترت

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه عکس شکوه حماسه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان زنجان برگزار می‏شود.

برگزاری نمایشگاه عکس شکوه حماسه در زنجان/افتتاح فرهنگسرای قرآن و عترت

محمد ذوالقدر معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه نمایشگاه عکس شکوه حماسه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان زنجان برگزار می‏شود، اظهار داشت: به مناسبت سوم خرداد، مراسم "عصری با شعر" در شهرستان خرم‏دره برگزار می‏شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکسی با موضوع سوم خرداد در شهرستان خرم‏دره، خاطرنشان کرد: مراسم عصری با شعر و موسیقی نیز در شهرستان ابهر برگزار می‎شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه عکسی با موضوع دفاع مقدس توسط یکی از هنرمندان شهرستان ابهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‏شود، تصریح کرد: این نمایشگاه در محل موزه‏ هنرهای معاصر فلسطین در تهران برپا می‏شود.

 * برگزاری مسابقات کتاب‏خوانی در ایجرود

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات کتاب‏خوانی در شهرستان ایجرود یکی از برنامه‏های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به مناسبت سوم خرداد است، ادامه داد: برگزاری شب شعری به این مناسبت از دیگر برنامه‏های این شهرستان به شمار می‏رود.

ذوالقدر با بیان اینکه برنامه‏های مختلفی در پنج کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان طارم به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار می‏شود، اضافه کرد: این برنامه‏ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان برنامه‏ریزی شده است.

 * برگزاری نمایشگاه عکس شکوه حماسه در زنجان

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه شکوه حماسه در شهرستان زنجان برگزار می‏شود؛ از افتتاح این نمایشگاه در روز چهارم خرداد ماه خبر داد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه فرهنگسرای قرآن و عترت شهرستان خدابنده افتتاح می‏شود، اذعان داشت: این فرهنگسرا در راستای توسعه و ترویج فعالیت‏های قرآنی در شهرستان خدابنده احداث شده است.

وی یادآور شد: احداث فرهنگسرای قرآن و عترت نخستین اقدام عملی در زمینه توسعه فعالیت‏های قرآنی در استان زنجان به شمار می‏رود.

انتهای پیام/73006/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول