اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب در جلسه شورای مسکن بناب تاکید کرد

برطرف شدن مشکل آماده‌سازی مسکن مهر بناب/ احداث 1239 واحد مسکن مهر بناب

فرماندار بناب از برطرف شدن مشکل آماده‌سازی مسکن مهر بناب خبر داد و گفت: یک هزار و 239 واحد مسکن مهر در شهرستان بناب احداث می‌شود.

برطرف شدن مشکل آماده‌سازی مسکن مهر بناب/ احداث 1239 واحد مسکن مهر بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان بناب اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای آماده‌سازی مسکن مهر در شهرک جدید ولی عصر(عج) این شهرستان به مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون ریال از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین شده و به زودی با اولویت تأمین برق و آبرسانی شروع می شود.

وی همچنین از احداث یک هزار و 239 واحد مسکن مهر در شهرستان بناب توسط 6 شرکت تعاونی فعال خبر داد و گفت: تا امروز برای این تعداد واحد مسکونی بیش از 510 میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

برقی سپس خواستار احداث یک مرکز بهداشتی و درمانی در شهرک جدید ولی عصر (عج) شد و خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله این شهرک با مرکز شهر بناب، باید یک مرکز بهداشت در این شهرک تأسیس و راه اندازی شود.

فرماندار بناب در ادامه سخنان خود عملکرد شرکت‌های تعاونی را در احداث واحدهای مسکونی مهر ضعیف ارزیابی کرد و گفت: این طرح بزرگ باید از ابتدا به وزارت راه و شهرسازی واگذار می‌شد.

شهرستان 130 هزار نفری بناب واقع درجنوب مرکز استان آذربایجان شرقی درابتدای طرح پروژه مسکن مهر یکی از شهرهای پیشتاز دراین زمینه بود اما بنا به دلایلی این طرح در بناب راکد ماند.

انتهای پیام/60004/ق10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول