اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل آبفای اردبیل:

انشعاب فاضلاب مسکن مهر شام‌اسبی مهرماه واگذار می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته انشعابات فاضلاب 2 هزار واحدی مسکن مهر شام‌اسبی از مهر‌ماه سال جاری واگذار خواهد شد.

انشعاب فاضلاب مسکن مهر شام‌اسبی مهرماه واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده صبح امروز در نشست بررسی زیر‌ساخت‌های مسکن مهر استان اردبیل اظهار داشت: عملیات اجرایی خط انتقال فاضلاب مسکن مهر 2 هزار واحدی شام‌اسبی آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: کل شبکه فاضلاب مسکن مهر شام‌اسبی هشت کیلومتر بوده که 3 هزار و 700 متر آن خط انتقال و 5 هزار متر شبکه فرعی می‌باشد و در حال حاضر حدود 650 متر از شبکه فرعی فاضلاب اجرا شده و مابقی پروژه به صورت فعال در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته انشعابات فاضلاب 2 هزار واحدی مسکن مهر شام‌اسبی از مهر‌ماه سال جاری واگذار خواهد شد.

حسن‌زاده گفت: توسعه شبکه آب مسکن مهر شام‌اسبی حدود 5 هزار و 285 متر با سایزهای 90، 110، 160 و 200 اجرا و کلیه انشعابات واگذار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش شرکت آب و فاضلاب استان واگذاری انشعابات فاضلاب تمام مسکن‌های مهر است، ادامه داد: ما تلاش جدی خود را در این راستا به کارگیری می‌کنیم که امیدواریم مسئولان مرتبط نیز همکاری لازم را با ما داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود مسکن مهر را یکی از پروژه‌های ماندگار دولت اعلام کرد و ابراز داشت: خانه‌دار شدن اقشار کم‌در‌آمد آرزوی دیرین همه ما بود که با این برنامه‌ریزی دولت این آرزو به بار نشست و امروز شاهد هستیم که همه مردم به ویژه اقشار کم‌در‌آمد صاحب مسکن شده‌اند.

انتهای پیام/62007/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول