اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

نیروی انتظامی مشکلات ترافیکی پایانه کرمان را برطرف کند

استاندار کرمان گفت: نیروی انتظامی در زمینه رفع مشکلات ترافیکی در محدوده ترمینال جدید کرمان همکاری بیشتری داشته باشد.

نیروی انتظامی مشکلات ترافیکی پایانه کرمان را برطرف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار در آیین افتتاح مدرن‌‌ترین پایانه مسافربری جنوب‌‌شرق آدینه کرمان با تبریک میلاد امام علی (ع) و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملکرد سرمایه‌‌گذاران بخش خصوصی در پایانه کرمان قابل تقدیر است.

وی با قدردانی از تلاش‌‌های شهردار و شورای اسلامی شهر کرمان ابراز داشت: طی سه سال حضور در کرمان از نزدیک شاهد تلاش‌‌های شهردار و اعضای شورای شهر کرمان هستم و آن‌ها در جای‌‌جای این شهر کار می‌‌کنند و تلاش دارند که نشاط و شادابی را برای مردم فراهم کنند.

استاندار کرمان با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بیان داشت: رزمندگان ما با توان و ایمان خود استحکامات عراق را در هم شکستند و فتح خرمشهر حماسه بزرگی بود و معادلات جنگ را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد.

نجار عنوان کرد: امام خمینی (ره) بعد از ستایش پروردگار و قدردانی از مردم و رزمندگان فرمود «خدا خرمشهر را آزاد کرد» که رزمندگان اسلام مغرور نشوند و این اراده الهی بود که به دست رزمندگان اسلام خونین‌‌شهر از اشغال درآید.

وی با بیان اینکه شهر کرمان وسعت زیادی دارد، اذعان داشت: زمین‌‌خواران به عناوین مختلف زمین‌‌هایی را در اطراف شهر به تصرف در می‌‌آورند و به مردم می‌‌فروشند و شهرک‌‌هایی ایجاد می‌‌کنند که برای شهر بزرگی مثل کرمان معضل بزرگی است.

مقام عالی دولت در استان کرمان تصریح کرد: اگر همکاری همه‌‌جانبه مردم نباشد، شهر را نمی‌‌توان به خوبی اداره کرد و شهر زیبایی داشت.

نجار اظهار داشت: شهر با همکاری همه‌‌جانبه مردم آباد می‌‌شود و یکی از همکاری‌‌ها در بحث حضور در انتخابات است و باید انتخابی شایسته و در خور شأن برگزار شود.

وی گفت: اگر انتخابات بدون بصیرت و آگاهی باشد و از روی رفاقت، دوستی و محبت کوتاه‌‌مدت به پای صندوق رأی بیاییم و توقع داشته باشیم، مشکلات شهر حل شود، این میسر نیست.

استاندار کرمان ابراز داشت: همان‌‌طور که انتخاب ریاست جمهوری حائز اهمیت است، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم مهم است، زیرا تصدی‌‌گری شهرها به دست شوراهای اسلامی به‌‌ دست می‌‌آید.

وی افزود: هر چه شوراهای اسلامی شهر و روستا توانمندتر و دارای علم بالاتر باشد، بهتر می‌‌تواند، شهر را اداره کند و افراد دارای مدارک تحصیلی در رشته‌‌های عمران، شهرسازی، مبلمان شهری، حمل و نقل مسائل اجتماعی و فرهنگی برای شوراها مناسب هستند.

مقام ارشد دولت در استان کرمان تصریح کرد: اگر در افراد توانمندی‌‌های خوبی وجود داشته باشد، راحت‌‌تر می‌‌شود، منابع درآمدی شهر را با اندیشه، فکر و خرد آمیخته کرد و کارهای اساسی‌‌تری را انجام داد و پیش برد.

نجار با اشاره به اینکه ما با لبیک به رهبری در انتخابات شرکت می‌‌کنیم، ابراز داشت: انتخاب هم باید صحیح باشد و افرادی که می‌‌توانند، شهر را ارتقا دهند و درآمد پایدار برای شهرداری ایجاد کنند باید وارد شوراها شوند.

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی شهرداری کرمان بیشتر از اعتبارات هزینه‌‌ای است، افزود: نباید هزینه برای شهرداری ایجاد کنیم.

استاندار کرمان بیان داشت: رانندگان، شغل سخت و طاقت‌‌فرسایی را دارند که کمتر به آن‌ها توجه می‌‌شود و کار رانندگان بسیار اهمیت دارد، زیرا حمل و نقل کار اساسی است و ما نیاز به جابه‌‌جایی افراد و مسافر داریم.

نجار با اشاره به مشکلات ترافیکی در محدوده ترمینال جدید کرمان اظهار داشت: همه و به ویژه نیروی انتظامی باید به این مشکلات توجه داشته باشند و مسائل را برطرف کنند.

وی ابراز داشت: نیروی انتظامی در زمینه رفع مشکلات ترافیکی در محدوده ترمینال جدید کرمان همکاری بیشتری کند که حوادثی در این منطقه نداشته باشیم.

استاندار کرمان افزود: 300 هزار متر مربع ساختمان تجاری، فرهنگی، تفریحی و درمانی با 500 میلیارد تومان سرمایه‌‌گذاری در جنب ترمینال جدید کرمان توسط سرمایه‌‌گذاران ترمینال آدینه احداث می‌‌شود.

نجار، بودجه شهرداری کرمان را 200 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: سرمایه‌‌گذاری بخش خصوصی در مجتمع جنب ترمینال آدینه کرمان دو برابر بودجه شهرداری است.

وی ابراز داشت: گودال ‌‌خشت‌‌مال‌‌های کرمان بعد از 40 سال به مجموعه تفریحی، اداری و فرهنگی با 230 هزار متر مربع فضای ساختمانی تبدیل می‌‌شود.

انتهای پیام/80019/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول