اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان یزد:

دارندگان وسایل نقلیه نسبت به صدور الحاقیه بیمه شخص ثالث اقدام کنند

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان یزد از دارندگان وسایل نقلیه خواست با مراجعه به بیمه‌ای که بیمه نامه خود را از آن خریداری کرده‌اند، نسبت به افزایش سرمایه بیمه نامه خود و صدور الحاقیه بیمه شخص ثالث اقدام کنند.

دارندگان وسایل نقلیه نسبت به صدور الحاقیه بیمه شخص ثالث اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، حسنعلی طالعی با اشاره به ماه رجب به عنوان نخستین ماه حرام از چهار ماه حرام، اظهار داشت: به خاطر حرمت این ماه، اگر کسی قتلی مرتکب شود به موجب قوانین یک سوم مبلغ دیه در ماه‌های عادی به دیه این فرد افزوده می‌شود.

وی مبلغ دیه در ماه‌های عادی را 114 میلیون تومان و در ماه‌های حرام را 152 میلیون تومان ذکر کرد و گفت:  افرادی که در گذشته بیمه‌نامه خریداری کرده‌اند و سقف تعهد بیمه نامه آنها 126 میلیون تومان است، این مبلغ برای پرداخت خسارت منجر به فوت 152 میلیون تومان کفایت نمی‌کند.

طالعی افزود: بنابراین مابه‌التفاوت 126 میلیون تومان را باید خود این فرد تامین کند، یعنی اگر تصادفی منجر به فوت شود و مابه‌التفاوت را اخذ نکرده باشد، مشکلاتی برای این فرد ایجاد می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان یزد گفت: مابه‌التفاوت مبلغی الحاقیه بیمه نامه بر اساس مدت زمان باقی مانده تا پایان بیمه نامه، اعمال تخفیف ها و .... تعیین می‌شود.

در حال حاضر، 17 نوع بیمه از جمله ایران، آسیا، دانا، البرز، معلم، توسعه، پارسیان، کارآفرین، سینا، دی، ملت، سامان، نوین، پاسارگاد و کوثر در استان یزد فعالیت دارند.

انتهای پیام/2464/صا/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول