اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر خبر داد

پرداخت 2 میلیارد ریال برای بیمه مددجویان ابهری

مدیر کمیته امداد امام خمینی ابهر از پرداخت 2 میلیارد ریال برای بیمه مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 2 میلیارد ریال برای بیمه مددجویان ابهری

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد ابهر در راستای بهره‌مندی خانواده‌های زیر‌پوشش و تامین عدالت اجتماعی خدمات بیمه‌ای را به جامعه هدف ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه معرفی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال به بیمه تامین اجتماعی از اقدامات کمیته امداد در راستای بهره‌مندی مددجویان از این نوع خدمات است، اضافه کرد: این بیمه دارای مزایای بسیاری بوده که از جمله آن استفاده از مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی و فرانشیز درمانی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 263 مددجو از جامعه هدف ابهر از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردارند، افزود: طی دو ماه امسال 2 میلیارد و 900 میلیون ریال برای بیمه این تعداد مددجو هزینه شده است.

وی به سایر سرفصل‌های خدماتی کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اشاره کرد و افزود: خدمات اشتغال‌زایی، عمرانی، فرهنگی، تحصیلی، معیشتی و پرداخت وام‌های کارگشایی از دیگر خدماتی است که با توجه به نیاز خانواده‌های مددجو ارائه می‌شود.

داودی به سایر خدمات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: یکی از خدماتی که به صورت ویژه به مددجویان کمیته امداد ارائه می‌شود، ساخت مسکن برای آنها است.

وی با اشاره به اینکه سالانه به مناسبت‌های مختلف تعدادی واحد مسکونی مددجویی افتتاح می‌شود، اضافه کرد: امسال نیز به مناسبت سوم خرداد 10 واحد مسکونی مددجویی در ابهر افتتاح می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر تصریح کرد: برای ساخت این واحدها 2 میلیارد و 250 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه متراژ هر یک از واحدهای مسکونی مذکور 52 متر مربع است، خاطرنشان کرد: این واحدها براساس اصول ایمنی و استاندارد ساخته شده است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول