اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمع کثیری از اقشار مردمی

نشست هماهنگی ستاد مردمی جلیلی در گچساران برگزار شد

نشست هماهنگی ستاد مردمی سعید جلیلی با حضور اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد.

نشست هماهنگی ستاد مردمی جلیلی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، شامگاه شنبه نشست هماهنگی ستاد مردمی سعید جلیلی با حضور اقشار مختلف مردم، فرهنگیان، پزشکان، اساتید دانشگاه و دانشجویان، تشکل‌های سیاسی مختلف و جمعی از بانوان گچسارانی در حسینیه مسجد امام علی (ع) این شهرستان واقع در پانصد دستگاه برگزار شد.

برپایه این گزارش در این نشست برنامه‌های انتخاباتی جلیلی در گچساران تشریح و کمیته‌های مختلف انتخاباتی نیز با تعریف نوع فعالیت به اطلاع جمعیت حاضر در نشست رسید.

در این نشست ابوالحسن غلامی یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس طی سخنانی عنوان کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مهد دموکراسی و اراده آزاد مردم در تصمیم‌گیری برای آینده کشور است.

وی افزود: امسال با توجه به تأکید و توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی همه در کنار هم، متحد و یکپارچه حماسه‌ای بزرگ و سیاسی را با شرکت پرشور در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور اصلح رقم می‌زنیم.

غلامی اذعان داشت: هر کسی دارای درک و دیدگاه خاصی در زمینه رئیس جمهور آینده ایران اسلامی است، اما در پایان کسی که رئیس جمهور منتخب مردم شود در زمینه تداوم انقلاب و صدور گفتمان انقلاب اسلامی به جهان در کنار وی مانند سرباز خدمت می‌کنیم.

انتهای پیام/82014/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول