اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام وزیر در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

برخی از دانشگاه‌های علوم پزشکی به دانشگاه زنجان وابسته هستند

قائم‌مقام وزیر در دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تاکید بر ارتقای جایگاه این دانشگاه در استان گفت: در حال حاضر خیلی از دانشگاه‌ها به این دانشگاه وابسته هستند.

برخی از دانشگاه‌های علوم پزشکی به دانشگاه زنجان وابسته هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم سروری زنجانی در مراسم گرامیداشت روز فتح خرمشهر که با حضور کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان و در محوطه ستاد دانشگاه برگزار شد، با مرور خاطرات خود در دوران دفاع مقدس به ویژه روی کار آمدن بنی‎صدر اظهار کرد: با کنار رفتن او فتح‌الفتوح‌ها در میدان‌های جنگ آغاز شد و در نهایت به فتح خرمشهر انجامید.

وی فتح‌الفتوح عملیات‌های دوران دفاع مقدس را بیت‌المقدس اعلام کرد و افزود: عملیات‌هایی مانند طریق‎القدس منجر به طراحی این عملیات شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه صدام همه تلاش خود را برای حفظ خرمشهر انجام داد، اضافه کرد: این فقط صدام نبود که در خرمشهر با رزمندگان ایران می‌جنگید بلکه ترکیبی از نیروهای دیگر کشورها با پول شیوخ عرب هم در جنگ درگیر بودند.

وی دستاوردهای عملیات بیت‌المقدس را برای ایران بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: ایران در این جنگ در مقابل خواست دنیای استکبار که حفظ خرمشهر برای صدام بود، ایستاد.

سروری بر ضرورت عمل براساس نیازها در کشور تاکید کرد و افزود: رمز مانایی انقلاب ایران حرکت در مسیر نیازها است.

قائم‌مقام وزیر در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به مشکلات موجود در ابتدای حضور خود در این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: نداشتن سند مالکیت برای اماکن یکی از مشکلات بود.

وی به پایین بودن تیپ دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در سال 83 اشاره کرد و افزود: در ابتدای حضور خود در این دانشگاه با تعیین استراتژی خاص روند ارتقای دانشگاه پیگیری شد.

سروری آموزش را از راه‌های ارتقای سطح دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان دانست و ادامه داد: این دانشگاه در حال حاضر 21 مقطع دکترا دارد.

وی به ارتقای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به تیپ یک اشاره کرد و گفت: این دانشگاه در سال 83 جزو دانشگاه‌های تیپ دو بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: این دانشگاه در حال حاضر یکی از دانشگاه‌های برتر و مورد توجه محسوب می‌شود.

*تبدیل دانشکده داروسازی به قطب نانو دارویی

وی از تبدیل دانشکده داروسازی به قطب نانو دارو خبر داد و افزود: این موضوع موقعیت بین‌المللی دانشگاه را ارتقا می‌دهد.

سروری با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از دانشگاه‌های علوم پزشکی به دانشگاه زنجان وابسته شده‌اند، اضافه کرد: این دانشگاه در حال حاضر هشت دانشکده دارد.

وی تیپ 16 دانشگاه از مجموع 51 دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان را یک اعلام کرد و گفت: دانشگاه زنجان در بین این 16 دانشگاه قرار گرفته است.

قائم‌مقام وزیر در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ادامه ارتقای این دانشگاه را منوط به تکمیل کادر آموزشی از طریق اعزام دانشجو برای طی دوره‌های مورد نیاز اعلام کرد.

وی به تکمیل پروژه‌های مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان طی چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: همه دانشکده‌های این دانشگاه به صورت آبرومندانه تجهیز شده‌اند.

سروری ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای ارتقای فیزیکی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: موفقیت‌های کسب شده مرهون تلاش همه کارکنان دانشگاه است.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول