اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان:

استفاده از ظرفیت هنرمندان به فضای شهری رنگ و بوی هنری می‌دهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان رشته‌های مختلف و بهره بردن بیشتر از آثار و تولیدات فرهنگی و هنری می‌تواند به فضای شهری بندرعباس رنگ و بوی فرهنگی دهد.

استفاده از ظرفیت هنرمندان به فضای شهری رنگ و بوی هنری می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی در دیدار با رئیس سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری بندرعباس، ظرفیت‌های فرهنگی سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری بندرعباس را قابل توجه دانست و گفت: اقدامات شهرداری در گسترش فرهنگ شهروندی قابل تحسین است.

وی افزود: با توجه به نقاط مشترک بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری می‌طلبد سطح تعاملات و همکاری‌ها با شناخت بیشتر از ظرفیت‌ها و توان‌مندی‌ها گسترش یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اذعان داشت: استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان رشته‌های مختلف و بهره بردن بیشتر از آثار و تولیدات فرهنگی و هنری می‌تواند به فضای شهری بندرعباس رنگ و بوی فرهنگی دهد.

مرشدی خاطرنشان ساخت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی فرهنگ نقش سیاست‌گذاری، تدوین راهبردها و اجرای مناسب برنامه‌های فرهنگی و دینی را بر عهده دارد و در این مسیر نیازمند همکاری و مشارکت همه نهادها و دستگاه‌ها است.

وی اضافه کرد: استان هرمزگان و به ویژه شهر بندرعباس دارای شرایط خاص و ترکیب جمعیتی گوناگون و خرده فرهنگ‌های بسیاری است و این شرایط می‌طلبد که برنامه‌ریزی فرهنگی با حساسیت و دقت خاص و همراه با آسیب‌شناسی باشد.

در ادامه رئیس سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری بندرعباس از توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به فرهنگ شهروندان اظهار خرسندی کرد و گفت: سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری در همه برنامه‌های فرهنگی همراه اداره کل فرهنگ و ارشاد خواهد بود.

شهره معظمه گودرزی افزود: تجربیات دو سازمان می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه و گسترش برنامه‌های فرهنگی در استان و به ویژه شهر بندرعباس باشد و در این راستا تشکیل کمیته‌ای مشترک برای همکاری بیشتر ضروری است.

وی یاد آور شد: همکاری و تعامل بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری از موازی‌کاری و اتلاف هزینه‌ها جلوگیری خواهد کرد و موجب تأثیرگذاری و بهره مندی بیشتر مردم از سرانه برنامه‌های فرهنگی را افزایش خواهد داد.

رئیس سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار داشت: بسیاری از مناطق شهر بندرعباس از کمتر فضای فرهنگی برخوردارند و در این راستا می‌توان از ظرفیت‌های تشکل‌های مردم‌نهاد استفاده کرد.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول