اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قادرمرزی در گفت‌و‌گو با فارس:

مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات یازدهم / مردم به ‌اصلح ‌رأی می‌دهند

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس گفت: با توجه به تعدد کاندیداهای ریاست جمهوری از طیف‌های مختلف، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قابل پیش‌بینی است.

مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات یازدهم / مردم به ‌اصلح ‌رأی می‌دهند

حامد قادرمرزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مردم تا قبل از تایید صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان در یک فضای شاید و نشاید بودند اما با مشخص شدن واجدین شرایط، در حال بررسی توانمندی‌های و ویژگی‌های اصلح کاندیداهای تایید صلاحیت شده هستند.

وی تصریح کرد: شناخت مردم از توانایی تعدادی از این کاندیداها به دلیل دور بودن آنها از فضای مدیریتی و یا خدمت در پست‌هایی که در فضای عمومی کشور کمتر به آن توجه شده است نیاز به بررسی بیشتری دارد.

وی فضای کنونی انتخابات را امیدوارکننده دانست و گفت: فضای جامعه کم‌کم به سمت شور و شوق و گرم شدن فضای انتخابات حرکت می‌کند و این مهم نوید مشارکتی گسترده و آگاهانه می‌دهد.

وی افزود: نحوه چینش کاندیداهای ریاست‌جمهوری هم به گونه‌ای است که از تمامی طیف‌های مستقل، اصولگرا و اصلاح‌طلب حضور دارند و با این وجود مشارکت حداکثری و تحقق حماسه سیاسی رقم می‌خورد.

قادرمرزی افزود: وابستگی کاندیداها به احزاب و گروه‌های مختلف در شرایط کنونی چندان مهم نیست چرا که تنها چیزی که اهمیت دارد میزان رضایت‌مندی مردم از برنامه‌های آنان است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس نهم تصریح کرد:‌ این قضیه که فرد وابسته به چه گروه و یا جناحی است در این برهه زمانی برای مردم ملاک نیست بلکه مردم به دنبال کسی هستند که مشکلات اقتصادی آنها را ریشه‌یابی و رفع کند.

‌‌‌وی در پایان پیش‌بینی خود از میزان مشارکت مردم کردستان در انتخابات پیش‌رو را بالا دانست و گفت: مردم کردستان همواره نشان داده‌اند که در این قضایا از مردم سایر استان‌ها جلوتر هستند و در حقیقت این بار نیز با مشارکت حداکثری و انتخابی آگاهانه نشان می‌دهند که همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/79002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول