اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد:

220 دانشجوی دانشگاه شهرکرد معتکف شدند

معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد گفت: اعتکاف دانشجویی امسال با حضور 220 نفر از دانشجویان دختر در مسجد امام علی (ع) این دانشگاه برگزار شد.

220 دانشجوی دانشگاه شهرکرد معتکف شدند

حجت‌الاسلام علی حمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: اعتکاف دانشجویی سال 92 دانشگاه شهرکرد با استقبال گسترده دانشجویان دانشگاه شهرکرد و با حضور 220 دانشجوی دختر در مسجد امام علی(ع) این دانشگاه برگزار شد.

وی افزود: از این تعداد شرکت کننده، 150 نفر از دانشجویان دانشگاه شهرکرد و بقیه از دانشگاه‌های پیام نور و علوم پزشکی شهرکرد هستند.

حمزه از اجرای بیش از 20 عنوان برنامه فرهنگی برای دانشجویان حاضر در مراسم اعتکاف خبر داد و گفت: ارائه بسته‌های فرهنگی، مسابقات کتابخوانی، حفظ سوره حشر، برپایی سخنرانی‌های مختلف و انجام اعمال عبادی مخصوص این ایام از جمله این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد خاطرنشان کرد: عصر امروز پس از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در جوار شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد، به برگزیدگان مسابقات فرهنگی این مراسم جوایزی به رسم یادبود اهداء می‌شود.

وی با اشاره به فوائد اعتکاف، گفت: تزکیه روح، ازدیاد ایمان و تقوا، کسب ثواب عظیم، نورانیت و نشاط قلبی، گشوده شدن عقده‌های درونی و رسیدن به آرامش و امید، هدفمند شدن زندگی، کسب معارف و علوم، تقویت اراده و صبر، گسترش محبت،عطرآگین شدن فضای زندگی، و در یک کلام، تقویت و گسترش ارزش‌ها و هنجارهای اسلامی و انسانی از جمله این فوائد محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول