اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

فارس باید در زمینه‌های قرآنی پیشتاز باشد

رئیس شورای فرهنگ عمومی فارس گفت: این استان باید در زمینه‌های قرآنی پیشتاز سایر استان‌ها باشد نه اینکه هم‌آوا و هم‌آهنگ با نقاط دیگر حرکت کند.

فارس باید در زمینه‌های قرآنی پیشتاز باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس،‌ آیت‌الله اسدالله ایمانی در جلسه فرهنگ عمومی این استان اظهار داشت: باید فعالیت فوق‌برنامه‌ای در زمینه قرآن در سطح فارس پیش‌بینی کنیم و با ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی، موسسات و گروه‌های فرهنگی غیردولتی و نیز استفاده از توانمندی‌های مردمی مجید فعالیت‌های قرآنی در این استان را ساماندهی کنیم.

وی ادامه داد: باید گروه‌های مردمی را که فعالیت قرآنی دارند و واسطه بین دستگاه‌های دولتی نیستند، دعوت کرده و از توانمندی‌های بسیار آنها نیز به منظور ارتقای فعالیت‌های قرآنی استفاده کنیم.

ایمانی اضافه کرد: در زمینه تعمیق مفاهیم قرآنی، حفظ، روخوانی و سایر برنامه‌ها باید از تمام امکانات و توانمندی‌های این استان استفاده لازم بشود و موسسات و دستگاه‌ها با یک مجموعه واحد و به عنوان تقویت کننده یکدیگر در زمینه قرآن فعالیت کنند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: استان فارس باید در زمینه قرآن پیشتاز استان‌های دیگر باشد نه اینکه هم‌آوا و هم‌آهنگ با استان‌ها دیگر حرکت قرآنی خودش را دنبال کند.

نماینده ولی فقیه در فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجربه موفق فارس در زمینه جلسه با کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و بیان نکات اخلاقی و نیز بیان موارد قانونی و تخلفات انتخاباتی تصریح کرد: لازم و ضروری است که جلسه‌ای مشابه، با کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا و نیز رؤسای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و بیان نکات اخلاقی و تذکرات قانونی برگزار شود و به ویژه اینکه اذهان آنها به فرمایشات و تذکرات رهبر فرزانه انقلاب سوق داده شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس اذعان داشت: مسئولان دستگاه‌های مرتبط با فعالیت‌های مختلف قرآنی باید جلسه‌ای با کارشناس قرآنی دستگاه خود داشته باشند و با نظرات کارشناسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان حضور پیدا کنند و به بیان نظرات و پیشنهادات خود بپردازند و به پیشرفت فارس در امر قرآن کمک کنند.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول