اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار‌ کرمان عنوان کرد

تدارک 4 هزار متر فضای تبلیغات انتخاباتی در کرمان

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان گفت: 4 هزار متر فضا برای تبلیغات انتخاباتی در شهر کرمان تدارک دیده شده است.

تدارک 4 هزار متر فضای تبلیغات انتخاباتی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان اظهار داشت: شهرداری از ماه‌ قبل فعالیت خود را برای برگزاری انتخابات پرشور آغاز کرده است و در حال حاضر تعدادی از تابلوهای شهری به انتخابات و ایجاد فضای انتخاباتی در سطح شهر اختصاص یافته است.

حسینی افزود: 4 هزار متر فضا نیز برای تبلیغات انتخاباتی در شهر کرمان تدارک دیده شده و در صورت نیاز و اعلام از سوی فرمانداری می‌توانیم آن را افزایش دهیم.

حجت‌الاسلام دوست‌محمدی، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان با اشاره به برگزاری آیین معنوی اعتکاف اظهار داشت: سال جاری 34 هزار و 500 نفر در استان کرمان معتکف شدند.

وی بیان داشت: 11 هزار و 500 نفر از معتکفان مرد و 23 هزار نفر زن هستند که در 125 مسجد در سطح استان کرمان این آیین معنوی را برگزار کردند.

دوست‌محمدی عنوان کرد: در شهر کرمان 5 هزار و 500 نفر شامل یک هزار و 800 نفر مرد و 3 هزار و 700 نفر زن معتکف شدند. ثبت‌نام معتکفان در شهر کرمان کاملاً به صورت اینترنتی انجام شد.

دوست‌محمدی با اشاره به آغاز فعالیت کمیسیون تقویت باورهای دینی شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان اذعان داشت: اعضای این کمیسیون مشخص شده و طی روزهای آینده به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداخته می‌شود.

سیدمحمدحسینی، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان در این نشست اظهار داشت: در راستای فعالیت‌های صدا و سیما برای تحکیم بنیان خانواده 9 برنامه رادیویی و سه برنامه تلویزیونی طی سال گذشته اجرا شد.

وی افزود: در مجموع 5 هزار و 928 دقیقه برنامه در صدا و سیمای مرکز کرمان در قالب‌های متعدد نمایش، بحث کارشناسی، آموزشی، انیمیشن و ... به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مسئله تحکیم بنیان خانواده پرداختند.

رضا رضایی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان نیز با اشاره به تشکیل جلسات کمیسیون ترویج قانونگرایی ابراز داشت: جلسات متعددی در این زمینه برگزار و پیشنهاداتی از جمله ساماندهی پایان‌نامه‌های دانشگاهی در زمینه قانونگرایی، بررسی علل قانون‌گریزی، شناسایی مصداق‌های قانون‌گریزی، ایجاد نهادهای اجتماعی با هدف حمایت و ترویج قانون و ... مطرح شد.

انتهای پیام/80017/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول