اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 181

رئیس جدید ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان منصوب شد

طی حکمی از سوی رضا شیران خراسانی، رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف، سید حسن حسینی به عنوان رئیس جدید ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان منصوب شد.

رئیس جدید ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این تغییر در حالی روی داد که عیسی پایین محلی رئیس پیشین این ستاد طی نامه‌ای برای رئیس ستاد مرکزی حمایت مردمی دکتر قالیباف به دلایلی از جمله عدم موافقت با استعفای ایشان از مسئولیت اداری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان خواستار کناره‌گیری از این سمت شد.

همچنان در خدمت ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان خواهم بود

وی در نامه خود با اشاره به حمایت جدی وی از دکتر قالیباف در استان تاکید کرد: اینجانب به عنوان رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف سعی کردم تمام همت خود را مصروف حماسه سیاسی مدّنظر مقام معظم رهبری نمایم، تا رئیس جمهوری فعال، با کفایت، دلسوز و پرتلاش سکان‌دار نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

پایین محلی خاطرنشان کرد: با توجه به سمت بنده به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان، درگیری امتحانات پایان سال، آزمون‌های مختلف، و مخالفت با استعفای بنده از مسئولیت اداری، چنانچه صلاح می‌دانید؛ سیدحسن حسینی به عنوان رئیس ستاد و بنده هم در خدمت خواهم بود و در حد وسعم کمک خواهم کرد.

با موافقت ستاد مرکزی حامیان مردمی قالیباف، و پذیرش خواسته وی ،حسینی به عنوان رئیس و پایین محلی به عنوان جانشین و دبیر اجرایی ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان منصوب شد.

تغیر مدیریتی ستاد خللی در روند فعالیت‌ها ایجاد نمی‌کند

حسینی رئیس کنونی ستاد پیش از این به عنوان جانشین و دبیر اجرایی ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان مشغول به فعالیت بود.

رئیس جدید ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به این تغییر مدیریتی گفت: این موضوع هیچ خللی در روند شتاب‌گیری فعالیت این ستاد ایجاد نخواهد کرد و ما همچنان در خدمت پایین محلی خواهیم بود.

حسینی یادآور شد: با توجه به التزام قانونی رئیس پیشین این ستاد و تاکید ایشان بر جلوگیری از هرگونه شبهه، پایین محلی ترجیح داد تا در سنگر دیگر این ستاد نقش‌آفرینی کند.

همه ستادهای انتخاباتی قالیباف در شهرهای گلستان فعال شده‌اند

وی با اشاره به برنامه‌های تبلیغی ستاد حامیان مرمی دکتر قالیباف در استان تصریح کرد: همه ستادهای شهرستانی قالیباف در استان فعال و شروع به فعالیت کرده‌اند.

این فعال انتخاباتی یادآور شد:‌ موج حمایت از قالیباف در گلستان همچنان در حال اوج‌گیری است و امیدواریم این موج‌ها در امواج خواست ملت در 24 خرداد ماه با انتخاب قالیباف به عنوان نامزد اصلح محقق شود.

انتهای پیام/84002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول