اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مهندسی و توسعه آبفا هرمزگان:

تکمیل طرح فاضلاب شهرک نبوت 70 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

معاون مهندسی و توسعه آبفا هرمزگان گفت: 70 میلیارد ریال برای تکمیل طرح فاضلاب شهرک نبوت بندرعباس نیاز داریم.

تکمیل طرح فاضلاب شهرک نبوت 70 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هوشنگ ملایی در خصوص مشکل فاضلاب شهرک نبوت اظهار داشت: طی سال گذشته بر اساس اعتبارات پیش بینی شده، 30 درصد باقیمانده طرح فاضلاب شهرک نبوت باید انجام می‌شد که به دلیل عدم تخصیص اعتبار اجرایی نشد.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب این شهرک طی سال‌های 87 و 88 اجرا شده، افزود: برای تکمیل بخش باقیمانده این طرح شامل ساخت ایستگاه پمپاژ، اجرای شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب، نیازمند 70 میلیارد ریال اعتبار هستیم.

معاون مهندسی و توسعه آبفا هرمزگان با بیان اینکه مشکلات اعتباری تنها دلیل زمان‌بر بودن این طرح است، ادامه داد: هر چند ضرورت اجرای طرح فاضلاب در دیگر مناطق به ویژه مناطق ساحلی شهر بندرعباس از اولویت بیشتری برخوردار است، اما اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک نبوت از برنامه های کاری سال 92 آب و فاضلاب است که اجرای آن در مرحله مناقصه است.

این مسئول، جمع آوری شبکه فاضلاب این شهرک را در مدت زمان شش ماه امکان پذیر دانست و بیان داشت: پروسه انتقال فاضلاب جمع آوری شده که مهم‌ترین بخش اجرای این طرح است، نیازمند احداث ایستگاه پمپاژ است که در صورت تخصیص اعتبار ظرف یک سال انجام می‌شود.

انتهای پیام/88007/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول