اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

اعزام 4 هزار و 600 زائر از ساوجبلاغ به حرم مطهر

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از اعزام 4 هزار و 600 زائر از ساوجبلاغ به حرم مطهر خبر داد و گفت: این شهرستان میزبان 6 هزار و 600 زائر پیاده از قزوین است.

اعزام 4 هزار و 600 زائر از ساوجبلاغ به حرم مطهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی امروز در جلسه ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه سالگرد عروج ملکوتی امام راحل در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: باید هر چه در توان داریم برای برگزاری مراسم‌های مختلف روزهای 14 و 15 خرداد به کار گیریم.

این مسئول با اعلام اینکه مردم شهرستان ساوجبلاغ با حضور در مرقد مطهر امام راحل و حضور در مراسم‌های مختلف این روز بار دیگر با آرمان‌های خمینی کبیر پیمانی دوباره می‌بندند افزود: امام خمینی (ره) پرچم‌دار مبارزه با استکبار در ایران و جهان اسلام به شمار می‌رود لذا برگزاری هر چه باشکوه این مراسم یکی از وظایف مهم ما به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف ما انتقال آرما‌ن‌ها و شناساندن شخصیت امام راحل به نسل امروز است لذا باید از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف مورد نظر استفاده کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ اظهار کرد: امسال برگزاری مراسم ویژه ارتحال حضرت امام (ره) در مصلای شهر هشتگرد برگزار می‌شود.

حدادی برپایی مراسم سوگواری در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج روستایی و شهری و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های ستاد ارتحال در ساوجبلاغ عنوان کرد.

وی در سخنان خود با اشاره به اینکه مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گرفته ادامه داد: مراسم ارتحال امام باید با شکوه خاصی برگزار شود و هرگز تحت‌الشعاع انتخابات قرار نگیرد.

*100 دستگاه اتوبوس کار انتقال زائرین را در ساوجبلاغ انجام می‌دهند

فرماندار ساوجبلاغ در سخنان خود به جابه‌جایی زائران از این شهرستان به حرم مطهر اشاره کرد و اظهار داشت: براساس تمهیدات اندیشیده شده 100 دستگاه اتوبوس کار جابه‌جایی زائران را به حرم مطهر انجام می‌دهد.

به گفته حدادی در این راستا پایگاه‌های بسیج و دهیاری‌ها نیز آمادگی لازم برای ثبت‌نام از مردم برای حضور در حرم امام(ره) را دارند.

*ساوجبلاغ میزبان 6 هزار و 600 زائر پیاده است

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از اعزام 4 هزار و 600 زائر از ساوجبلاغ به حرم مطهر و میزبانی این شهرستان خبر داد و افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده شهرستان ساوجبلاغ علاوه بر استقبال شهروندان و پذیرایی از زائران از استان‌های آذربایجان‌شرقی، قزوین و گیلان میزبان 6 هزار و 600 زائر پیاده قزوینی است که پذیرایی و اسکان این زائران پیاده بر عهده این شهرستان است.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول