اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهردار و ادارات جنوب تهران

برگزاری نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در جنوب تهران

نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در جنوب تهران با هدف برنامه‌ریزی مناسب جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال رهبر فقید انقلاب اسلامی و ارائه خدمات بهینه به زائران برگزار شد.

برگزاری نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در جنوب تهران با هدف برنامه‌ریزی مناسب جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال رهبر فقید انقلاب اسلامی و ارائه خدمات بهینه به زائران برگزار شد.

این نشست با حضور شهردار، قائم مقام، معاونین اجرایی و مدیران ادارات مستقل جنوب تهران برگزار و در ارتباط با موضوعاتی نظیر آماده سازی پهنه تحویلی، جانمایی ایستگاه‌های فرهنگی و خدمات شهری، نحوه  ارائه خدمات و پذیرایی از زائران، برپایی ایستگاه فرهنگی و روابط‌عمومی در محل استقرار زائران استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و لرستان و ... بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

برپایه این گزارش، سید احمد صفوی مدیر شهری جنوب شرق تهران در این جلسه ضمن ادای احترام به روح پرفتوح امام راحل (ره) گفت: برگزاری مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) موضوعی است که براساس اعتقاداتمان به آن عمل می‌کنیم و این امر ایجاب می‌کند که بهترین کارها را با دل و جان انجام دهیم.

محمد مسعودی، معاون امور شهری و فضای سبز مدیریت شهری جنوب شرق تهران به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته جهت آماده سازی پهنه تحویلی منطقه پرداخت و یادآور شد: با فعالیت‌های اجرایی در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و ... شرایط لازم جهت حضور زائران فراهم شده است که به محض تکمیل عملیات، نسبت به نصب داربست و برپایی ایستگاه‌ها اقدام خواهد شد.

این گزارش حاکی است، حجت‌الاسلام محمد رسولی جانشین معاون امور اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران نیز در ارتباط با فعالیت‌های فرهنگی منطقه در مراسم سالگرد گفت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی نیز با برپایی ایستگاه فرهنگی در زمینی به وسعت 5 هزار متر مربع و حدود 45 غرفه شامل نمایشگاه کتاب، پخش فیلم، پوستر، محصولات فرهنگی، قرآن، سلامت، رادیو ولایت، خوشنویسی، عکس یادگاری، نگارگذر با موضوع امام، خاطره، مشاوره دینی، حجاب و عفاف، بلوتوث، ورزش و تندرستی، خلاقیت‌های علمی و ... به ارائه خدمات به زائران محترم می‌پردازد.

شایان ذکر است، در پایان مقرر شد مسئولان حاضر در اسرع وقت از پهنه تحویلی منطقه بازدید کرده و ضمن اینکه از نزدیک در جریان روند آماده سازی محوطه قرار می‌گیرند، توصیه‌های لازم را در جهت تسریع اقدامات اجرایی و افزایش رفاه حال زائران داشته باشند. 

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول