اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دو هفته آینده

تردد در لاین شرقی تونل غدیر جریان می‌یابد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: طی دو هفته آینده با بازگشایی بخشی از تقاطع غیرهمسطح 9 دی خودروها می‌توانند از خیابان معلم وارد تونل غدیر شوند و در مسیر جنوب به شمال و در لاین شرقی تونل تردد کنند.

تردد در لاین شرقی تونل غدیر جریان می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی در حاشیه بازدید خبرنگاران استان قم از پروژه تقاطع غیرهمسطح 9 دی به تشریح بخش‌های مختلف این تقاطع پرداخت و اظهار کرد: در آینده تردد سطح صفر این تقاطع حذف شده و ترافیک در سطح 1- و 2- جریان خواهد داشت.

وی با اشاره به اتصال بلوار پیامبر اعظم و بلوار عمار یاسر تصریح کرد: بلوار پیامبر اعظم (ص) و عمار یاسر از طریق تقاطع سه سطحه 9 دی به یکدیگر متصل می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از جریان یافتن تردد خودروها در لاین شرقی تونل غدیر خبر داد و گفت: طی دو هفته آینده با بازگشایی بخشی از تقاطع غیرهمسطح 9 دی خودروها می‌توانند از خیابان معلم وارد تونل غدیر شوند و در مسیر جنوب به شمال و در لاین شرقی تونل تردد کنند.

وی، اعتبار صرف شده برای احداث این تقاطع را 42 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:‌ عملیات اجرایی این تقاطع 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اگر تعداد اندک مالکین باقی مانده نیز همکاری لازم را داشته باشند، شاهد بازگشایی هرچه سریع‌تر این پروژه مهم خواهیم بود.

بهشتی با اشاره به اجرای پروژه مجتمع ناشران تصریح کرد: با توجه به تغییر مسیر ترافیک در سطح صفر تونل غدیر برخی از مردم تصور می‌کنند که با احداث مجتمع ناشران بلوار عمار یاسر بن بست می‌شود.

وی افزود: ادامه بلوار عمار یاسر از کنار مجتمع ناشران عبور کرده و تا میدان سپاه و بلوار جمهوری ادامه می‌یابد و در فاز بعدی این پروژه نیز در بخش دورشهر تملک‌هایی صورت گرفته است و پروژه در دست پیگیری است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم به تغییر میدان معلم اشاره کرد و گفت: میدان معلم در آینده به یک فضای باز شهری تبدیل شده و امامزاده شاه احمد قاسم در مرکز آن قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2258/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول