اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجید جلالی در گفت‌و‌گو با فارس:

تراکتورسازی را الگوی تیم‌های ایرانی خواهم کرد/ تیمی در حد نام تراکتورسازی

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی از ارائه برنامه توسعه برای فوتبال جوانان تراکتورسازی و تبریز خبر داد و گفت: تراکتورسازی را الگوی سایر تیم‌های ایرانی خواهم کرد.

تراکتورسازی را الگوی تیم‌های ایرانی خواهم کرد/ تیمی در حد نام تراکتورسازی

مجید جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از اینکه در بین گزینه‌های مطرح شده در نهایت با این تیم به توافق رسیدم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم حضور در تبریز منشا خدمت به جوانان منطقه، شناسایی و جذب استعدادها و در نهایت خیز بلند برای کسب بهترین مقام‌ها باشد.

وی افزود: طبق توافق با آقای زینی‌زاده امروز قرارداد همکاری من با باشگاه تراکتورسازی منعقد می‌شود و در خصوص مدت قرارداد نیز گفت‌و‌گو خواهد شد.

سرمربی سابق تیم‌های جوانان و نوجوانان ایران از ارائه برنامه برای توسعه فوتبال جوانان تراکتورسازی و استان خبر داد و  ابراز داشت: نهایت تلاش من مهیا کردن تیمی در حد نام و شان تراکتورسازی است تا بتوانیم با موفقیت در چند جبهه مسابقات، برای سایر تیم‌های ایرانی نیز الگوی مناسبی باشیم.

وی گفت: سیاستگزاری تیم تراکتورسازی برای فصل آتی حضور قدرتمند در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا است.

جلالی از ارائه لیست بازیکنان مدنظر خود خبر داد و اذعان داشت: امکانات تیم تراکتورسازی و فوتبال تبریز در حد مطلوبی است و در نخستین سفر خود به تبریز بازدیدی از این امکانات خواهم داشت.

وی تماشاگران تراکتورسازی را امتیاز بزرگ این تیم ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد بتواند رضایت‌ها را با کسب نتایج درخشان تیم جلب کند.

مجید جلالی هفتمین مربی تیم تراکتورسازی در لیگ برتر است. اولین مربی تراکتورسازی در لیگ برتر محمود یاوری بود که در سال 80 هدایت این تیم را برعهده داشت. با استعفای یاوری، در نیم فصل دوم همان فصل احد شیخ لاری سرمربی تیم تراکتورسازی شد تا ماحصل تلاش یاوری و شیخ لاری سقوط تراکتورسازی به لیگ یک شود.

در سال 88 و 89 هدایت تراکتورسازی برعهده فراز کمالوند بود که عنوان هفتمی و پنجمی لیگ برتر با وی حاصل شد. در سال 90 امیر قلعه‌نویی هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده گرفت تا در نهایت این تیم نایب قهرمان لیگ برتر شود. تونی اولیویرا در سال 91 مربی تراکتورسازی شد و در 11 اردیبهشت 92 از سمت خود برکنار شده و دو بازی پایانی لیگ برتر با مربیگری حسن آذرنیا برگزار شد.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول