اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو ماه نخست امسال صورت گرفت

825 فقره تصادف مهم رانندگی در جاده‌های گیلان / 96 نفر کشته شدند

سرپرست پلیس راه گیلان از وقوع 825 فقره تصادف مهم رانندگی این استان در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: در این حادثه 96 نفر کشته شدند که 17 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

825 فقره تصادف مهم رانندگی در جاده‌های گیلان / 96 نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مهیار رستگار امروز در نشست انتظامی استان وضعیت تصادفات جاده‌ای گیلان در دو ماه نخست امسال را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اقدام‌های فرهنگی و تلاش شبانه‌روزی پرسنل پرتلاش پلیس راه در دو ماه نخست امسال 17 درصد تلفات جاده ه­ا نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

به گفته این مسئول، در مدت مذکور 826 فقره تصادف مهم در جاده‌های استان رخ داد که بر اثر آن تعداد یک‌هزار و 61 نفر مجروح شدند و 96 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی کاهش کشته شده‌ها در تصادفات مذکور را ناشی از رعایت مقررات توسط رانندگان و برخورد قاطع پلیس راه استان با تخلفات رانندگی عنوان کرد.

رستگار برخورد با 18 هزار راننده متخلف و توقیف 2 هزار و 836 دستگاه موتورسیکلت و 5 هزار و 270 دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز را از جمله اقدام‌های پلیس راه استان در مدت مذکور ذکر کرد.

وی عمده تخلفات کنترل شده توسط پلیس راه را تخلفات حادثه‌ساز برشمرد و خاطرنشان کرد: رعایت مقررات و برخورد جدی و بدون اغماض پلیس راه با رانندگان حادثه‌ساز در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/2300/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول