اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان:

تیمداری سپاهان در رشته دو ومیدانی صحت ندارد

مسئول ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان گفت: تیمداری باشگاه سپاهان در رشته دومیدانی صحت نداشته و تمرکز باشگاه بر روی فعالیت در دو رشته فوتبال و هندبال است.

تیمداری سپاهان در رشته دو ومیدانی صحت ندارد

اسماعیل پناهنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به خبر یکی از رسانه‌ها در مورد تیمداری سپاهان در رشته دوومیدانی اظهار کرد: نمی‌دانم بر چه اساسی این خبر انتشار پیدا کرده است اما به هیچ عنوان باشگاه سپاهان قصد تیمداری در رشته دوومیدانی را ندارد.

وی با تکذیب اعلام آمادگی این باشگاه به فدراسیون دو ومیدانی تصریح کرد: هیئت مدیره باشگاه هنوز نظر نهایی خود را در مورد رشته‌های تحت حمایت اعلام نکرده است اما فعالیت در دو رشته هندبال و فوتبال قطعی است.

مسئول ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان ادامه داد: تمرکز باشگاه بر روی دو رشته فوتبال و هندبال بوده و در رشته کاراته نیز قصد تیمداری در هیچ مقطعی نداریم.

به گزارش فارس، در طول یک دهه اخیر باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در رشته دومیدانی تیمداری کرده و ورزشکاران شاخص زیادی را به تیم ملی معرفی کرد اما در پی مشکلات مالی باشگاه ذوب‌آهن، این تیم نیز فصل گذشته در مسابقات لیگ حضور پیدا نکرد تا اصفهان نماینده‌ای در لیگ برتر دو ومیدانی نداشته باشد.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول