اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل:

800 پرسنل علوم پزشکی بابل از فرزندان شهدا و ایثارگر هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بیش از 800 پرسنل دانشگاه علوم پزشکی بابل از فرزندان شهدا و ایثارگر هستند.

800 پرسنل علوم پزشکی بابل از فرزندان شهدا و ایثارگر هستند

ابراهیم میکانیکی در حاشیه برگزاری پنجمین همایش  پدران آسمانی در دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: این همایش به مدت پنج سال با هدف زنده نگه‌داشتن نام و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: شهدا افتخار کشور و سرمایه بزرگ معنوی و چراغ هدایت ما هستند، کسانی که رفتند تا اسلام بماند و ظلمت از جامعه برچیده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: آنچه داریم از شهدا است و همه ما مدیون شهدا هستیم، وظیفه ما در این شرایط حساس حفظ دستاوردها و آرمان‌های شهدا است و این رسالت سنگین به دوش همه افراد جامعه است.

میکانیکی تصریح کرد: حفظ آرمان‌های شهدا سبب ایجاد امنیت پایدار جامعه شده و نقشه  مستکبران  را خنثی خواهد کرد، شهدا به ما درس عزت و افتخار دادند و از هرگونه تسلیم و سازش با استکبار منع کردند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی بابل مفتخراست که 800 پرسنل آن از فرزندان شاهد و ایثارگران دفاع مقدس هستند، گفت: حضور این یادگاران ارزشی می‌تواند در پیاده‌کردن ارزش‌های اسلامی در محیط کاری بسیار موثر باشد تا همه کارمندان از منش آنها الگو بگیرند.

میکانیکی گفت: امروزه یادگاران شهدا ثابت کردند که در همه عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همچون پدران آسمانی خود قادر به خلق حماسه ماندگار بوده و پرچم‌دار ارزش‌های شهیدان در صحنه عمل هستند.

انتهای پیام/86009/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول