اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شمس در گفت‌وگو با فارس خبر داد

رقم وحشتناک قرارداد مربی خارجی تیم ملی فوتسال/ سازمان بازرسی وارد عمل شود

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال از رقم وحشتناک مربی سطح پائین خارجی تیم ملی فوتسال کشورمان خبر داد و گفت: سازمان بازرسی در این زمینه وارد عمل شود و بررسی کند.

رقم وحشتناک قرارداد مربی خارجی تیم ملی فوتسال/ سازمان بازرسی وارد عمل شود

حسین شمس امروز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به عقد قرارداد دوباره فدراسیون فوتبال با «خسوس کاندلاس» سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال که به جای صانعی در ایران فعالیت می‌کند، اظهار داشت: رقمی که برای کاندلاس از سوی کمیته فوتسال فدراسیون در نظر گرفته شده شاید بالاترین رقم در بین مربیان فوتسال دنیا باشد.

وی افزود: از سوی فدراسیون فوتبال در ابتدا برای این مربی بسیار سطح پایین فوتسال مبلغ 14 هزار یورو در ماه در نظر گرفته شده که این مقدار رقم وحشتناکی است.

شمس یادآور شد: برای عقد مجدد قرارداد وقتی مسئولان فدراسیون با توجه به مشکلات اقتصادی کشور بحث کاهش قرارداد و عدم پرداخت مبلغ گذشته را مطرح کردند کاندلاس بلافاصله بدون هیچ اعتراضی این امر را پذیرفت.

این پیشکسوت فوتسال کشورمان ادامه داد: در واقع حقوق او ماهانه به میزان دو یا سه هزار یورو است که گمانم برای قرارداد جدید این مربی مبلغ ماهانه 7 هزار یورو توافق شد.

شمس با اعلام اینکه باید سازمان بازرسی کل کشور این موضوع را بررسی کند، اظهار داشت: این سازمان باید به دنبال آن باشد که چه اتفاقی افتاده رقم قرارداد این مربی در ابتدا به ماهانه 14 هزار یورو می‌رسد و سپس به نصف آن کاهش می‌یابد.

وی در زمینه آنالیز عملکرد این مربی خارجی در فوتسال کشورمان اذعان داشت: باید دید این مربی در مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی چه جوابی پس می‌دهد، نمی‌توان بدون مشاهده بازی ملی‌پوشان در مورد این فرد اظهار نظر کرد و گفت کارآیی اش خوب بوده یا بد.

شمس گفت: اگر خسوس بتواند در مسابقات کره جنوبی مکان نخست آسیا و قهرمانی در این مسابقات را از آن ایران کند کارش موفقیت‌آمیز بوده ولی در غیر این صورت ثابت می‌شود این فرد در حد فوتسال ما نبوده و باید به فکر گزینه‌های بهتری بود.

انتهای پیام/86012/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول