اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تا کنون

216 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدان انجام شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون 216 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدان صورت گرفته است.

216 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدان انجام شد

رضا عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 216 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدان صورت گرفته است.

وی با اشاره به عملیات‌های اطفای حریق تصریح کرد: 137 مورد عملیات مربوط به اطفاء حریق در بخش‌های زمین مزروعی، بایر، خدماتی،  بهداشتی، ورزشی، صنعتی، اداری، مسکونی و .. صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به حوادث در بخش امداد و نجات خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون در بخش امداد و نجات 89 مورد عملیات شامل تصادف، کشف جسد، نجات حیوانات، ماندن پشت درب، گیر کردن اعضای بدن اتفاق افتاده که توسط آتش‌نشانان همدان برطرف شده است.

وی با اشاره به هزینه‌های مصرفی سازمان در این مدت افزود: هزینه‌های مصرفی برای سازمان در عملیات‌های صورت گرفته این ماه 186 میلیون و 262 هزار ریال بوده است.

عسکری با اشاره به اینکه 8 هزار و 251  نفر توسط کارشناسان سازمان در این ماه آموزش‌های لازم را دیده‌اند خاطرنشان کرد: آموزش‌ها در گسترش فرهنگ ایمنی مقابله، پیشگیری و کاهش حوادث بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به آمار کل صدور طرح ایمنی پروانه ساختمانی ادامه داد: 222 مورد طرح ایمنی پروانه ساختمانی از ابتدای سال تاکنون صادر شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با تأکید بر صدور 97 مورد تأییدیه ایمنی اماکن تجاری بیان داشت: از ابتدای سال تا کنون 150 مورد پایان ‌کار ساختمانی نیز صادر شده است.

وی افزود: در طول این مدت در بخش امداد و نجات و اطفاء حریق پنج نفر فوتی و 27 نفر مصدوم بوده است.

عسکری در پایان سخنانش گفت: اهالی و کسبه بازار همدان از اقدامات به موقع و مؤثر آتش‌نشانان همدان برای اطفاء حریق مغازه‌ها که با سرعت عمل و اقدام به موقع خود توانستند از بازار رفع خطر کرده و از بروز خسارت‌های جدی جلوگیری کنند تشکر کردند.

انتهای پیام/89007/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول