اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

تخریب کاندیداها خوراک تبلیغاتی دشمنان می‌شود

امام جمعه گچساران گفت: تخریب و تضعیف کاندیداها توسط همدیگر سبب ایجاد خوراک تبلیغاتی علیه نظام برای دشمنان می‌شود.

تخریب کاندیداها خوراک تبلیغاتی دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه نخست نماز عبادی -سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار کرد: حسن حصین تقوا سبب سرافرازی، سربلندی، آبروی انسان و نگهداری و صیانت از انسان می‌شود.

وی در ادامه خطبه‌های گذشته خود و با اشاره به ویژگی‌های یک سیاست‌مدار بر اساس موازین اسلام و سفارش ائمه معصوم(ع) گفت: یک سیاست‌مدار باید دارای بینش، تدبیر، علم و شناخت از وضعیت و ویژگی‌های جامعه خود باشد.

حجازی تصریح کرد: یک سیاست‌مدار موفق نباید تحت تأثیر منصب و یا مسئولیت خود قرار گرفته و مانند برخی انسان‌های تازه به دوران رسیده به فکر قدرت و حفظ منصب خود باشد؛ بلکه باید برای مردم آن‌هم در راه رضای خداوند گام بردارد.

وی توجه به نسل جوان و شناخت از استعدادها و توانمندی‌های نسل جوان را یکی از ویژگی‌های مثبت یک سیاست‌مدار دانست و بیان کرد: فراهم کردن زمینه رشد و تعالی نسل جوان و آگاهی بخشی با صداقت به مردم در حوزه‌های مختلف از دیگر خصوصیات یک سیاست‌مدار بر اساس آموزه‌های دینی اسلام است.

امام جمعه گچساران یادآور شد: یک سیاست‌مدار موفق کسی است که مملکت را از نظر مالی و اقتصادی شکوفا کرده و آن را از نظر سیاسی در جهان چهره و شناخته شده کند.

حجازی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در حوزه سیاسی در جهان شناخته شده و انگشت‌نما شده است و تلاش قلدران و زورگویان جهان برای منزوی کردن ایران از هر راهی به بن‌بست رسیده است.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر شاخت خیر و شر توسط یک سیاست‌مدار خاطرنشان کرد: لازمه شناخت خیر و شر عمل به فرامین خدا براساس قرآن است.

خطیب جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی -سیاسی جمعه این شهرستان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات گفت: فرمان مقام معظم رهبری واجب بوده و اطاعت از این فرمان لازم است.

حجازی افزود: فردای قیامت بر اساس حرام و حلال‌ها انسان مورد سئوال قرار می‌گیرد؛ فرمان رهبری حجت است و اطاعت از حجت نیز واجب.

وی عنوان کرد: تأکید رهبری به کاندیداهای ریاست جمهوری پرهیز کاندیداها از شعارهای غیر قابل اجرا به مردم بود و ایشان اعتقاد دارند که سخنان و شعارهای انتخاباتی کاندیداها باید واقعی بوده و دروغ نباشد.

امام جمعه گچساران با اشاره به مناظره‌های انتخاباتی سال 88 گفت: برخی رفتارهای مناظرات سال 88 و کم‌لطفی‌ها به دولت کنونی نادرست بود زیرا این رفتارها سبب ایجاد خوراک برای دشمنان نظام می‌شود.

حجازی با تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) بیان کرد: با رحلت جانسوز امام راحل و جانشینی بصیرتمندانه مقام معظم رهبری به جای ایشان شکافی که ایجاد شده بود ترمیم شد و انقلاب به راه خود ادامه داد.

وی با اشاره به اظهارات رسانه‌های بیگانه از جمله صدای آمریکا یادآور شد: رسانه ضد انقلابی صدای آمریکا در قسمتی از برنامه خود انتخاب مقام معظم رهبری را به جانشینی امام راحل برای آمریکا و دشمنان نظام اسلامی ناامیدکننده خواند که این اعترافی بر نقشه‌های شوم دشمنان علیه نظام اسلامی بود.

انتهای پیام/82014/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول