اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه:

ایجاد حماسه سیاسی لبیک به قرآن است

امام جمعه شیرگاه با اشاره به لزوم حضور گسترده در انتخابات، گفت: ایجاد حماسه سیاسی، لبیک به قرآن است.

ایجاد حماسه سیاسی لبیک به قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه،حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با اشاره به اینکه اخلاق نیکو موجب آرامش در جامعه می‌شود، گفت: طعنه و عیب‌جویی و تمسخر از صفات فاسدی است که منشاء نزاع و درگیری‌ها است.

امام جمعه شیرگاه با تاکید بر بیان خوبی‌ها برای ایجاد فضای آرام در جامعه، افزود: افروختن آتش اجابت از فعالیت‌های ضد انقلاب است که در جامعه باید از آن دوری کرد.

وی با اشاره به سالروز رحلت امام راحل و با اشاره به این که امام راحل ثابت کرد که اسلام توان ایجاد بهترین نوع حکومت را دارد، خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان بهترین جانشین را برای امام خمینی (ره) انتخاب کرد.

مهدوی با بیان اینکه باید قدر مردم را بدانیم، گفت: نباید در یک خانواده همه فرزندان و عروس‌ها مشغول به کار باشند و در خانه‌ای دیگر چهار فرزند بیکار باشند و پارتی جگر دیگران را پاره می‌کند.

خطیب جمعه شیرگاه با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات وظیفه مسلمانی است، یادآور شد: دشمنان ما، قرآن و پیامبر را هدف قرار داده‌اند و ایجاد حماسه سیاسی لبیک به قرآن است.

*پیروی از رهبری ادامه راه امام است

امام جمعه زیراب نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به برگزاری انتخابات در 24 خرداد به بیان ویژگی‌های حاکم از دیدگاه معصومین اشاره کرد و گفت: حاکم باید عدالت محور، مردم‌دار، دلسوز اقشار نیازمند، تابع ولایت فقیه و مدیر و مدبر و باتجربه باشد.

 حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی با اشاره به 10 خرداد روز مبارزه با دخانیات به ضررهای آن اشاره کرد و افزود: سن ابتلا به دخانیات در کشور کاهش یافته است و مسئولان فرهنگی باید در این باره چاره‌اندیشی کنند.

وی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره) و انتخاب مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان به رهبری نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان چشم امید به بعد از رحلت حضرت امام (ره) دوخته بودند اما خبرگان رهبری شخصی مدیر و مدبر، پرورش یافته مکتب امام، مجتهدی را به رهبری نظام انتخاب کردند که با این انتخاب روح امام شاد و ملت ایران سرافراز شد.

رضایی با تاکید بر اینکه ادامه راه امام راحل، پیروی از دستورات مقام معظم رهبری است، یادآور شد: خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری باید در دستور کار همه ما قرار داشته باشد.

*وصیت‌نامه امام منشور انقلاب است

 امام جمعه زیراب نیز در خطبه‌های نماز جمعه پل سفید با اشاره به اثرات ذکر الهی، گفت: اگر از یاد خدا غافل شویم ضرر دنیا و آخرت را خواهیم دید.

 حجت‌الاسلام احمد قربانی به سالگرد فتح خیبر اشاره کرد و افزود: امام علی (ع) به عنوان فاتح خیبر است و پیروزی در این جنگ پشت یهودیان را شکست.

وی به وصیت‌نامه امام خمینی (ره) اشاره و خاطرنشان کرد: وصیت‌نامه امام راحل به عنوان منشور انقلاب اسلامی باید در دستور کار علاقه‌مندان به نظام باشد.

قربانی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو، گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات باید در دستور کار ما قرار بگیرد.

انتها ی پیام 86015‌/ش‌40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول