اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پورسینا:

‌حماسه سیاسی مقدمه شکل‌گیری حماسه اقتصادی است

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اصفهان گفت: ‌‌حماسه سیاسی مقدمه شکل‌گیری حماسه اقتصادی است.

‌حماسه سیاسی مقدمه شکل‌گیری حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن پورسینا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه اصلی ستاد انتخاباتی قالیباف، معرفی صحیح شخصیت، کارنامه و برنامه‌های وی به مردم برای اداره کشور است، تصریح کرد: وظیفه شرعی و اخلاقی ما این است که این برنامه‌ها بدون هیچ بزرگنمایی و با روش اثباتی به مردم معرفی شود.

وی با بیان اینکه منظور ما از روش اثباتی این است که به نفی دیگران نپردازیم، افزود: خط قرمز ستاد ما این است که برای هیچ شخصی حاشیه سازی نکنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه درصدد هستیم و هدفمان نیز این است که به بهترین شکل ممکن اخلاق انتخاباتی را رعایت کنیم، تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب مردم هر کسی باشد باید به انتخاب ملت احترام گذارد.

وی با بیان اینکه به رئیس جمهوری که برای چهار سال قوه مجریه را به دست می‌گیرد جدای از هر اندیشه باید کمک کنیم، ادامه داد: اگر به فرمایش رهبری عمل کنیم و از تخریب دیگران بپرهیزیم به طور حتم حماسه سیاسی رقم می‌خورد.

پورسینا با تاکید بر اینکه پس از حماسه سیاسی مقدمات شکل گیری حماسه اقتصادی نیز مهیا می‌شود، تاکید کرد: همه باید بدانند که ما می‌آییم که منویات رهبری را در تحقق شعار حماسه سیاسی عملی کنیم.

وی با بیان اینکه اگر اخلاق انتخاباتی رعایت شود رفاقت‌ها هم سر جای خود باقی می‌ماند، گفت: هر کسی که رئیس جمهور شد باید از نخبگان کشور به بهترین شکل در امور اجرایی استفاده کند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان اصفهان اضافه کرد: ظرفیت‌های انسانی زیادی در ایران وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده کرد.

انتهای پیام/63001/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول