اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد مردمی مهندسان حامی جلیلی در رشت آغاز به‌کار کرد

ستاد مردمی مهندسان حامی سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری ایران در رشت آغاز به‌کار کرد.

ستاد مردمی مهندسان حامی جلیلی در رشت آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در گیلان عصر امروز در مراسم آغاز به‌کار ستاد مذکور انتخابات را امتحانی بزرگ برای ملت ایران دانست و اظهار کرد: مردم ایران با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی آزمون‌های مختلفی را گذرانده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدحسن سمیعی موفقیت ملت ایران در عرصه‌های مختلف را با رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین به برکت خون شهدا عنوان کرد و افزود: ملت ایران نشان داده که همواره عاشق قرآن و اسلام است.

وی مقابله مردم ایران با ابر جنایتکاران را به برکت ولایت دانست و تصریح کرد: مردم ایران اقتدار خود را زیر سایه اسلام ناب ولایی پیدا کردند.

سمیعی با بیان اینکه ولایتمداری سبب سعادت ملت ایران در جهان شده است، بیان کرد: شرکت در حماسه بزرگ انتخابات امتحان بزرگ ملت ایران است.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان در ادامه به ویژگی‌های کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: فردی که اعتقاد قلبی به ولایت داشته باشد می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند.

وی با تاکید براینکه رئیس جمهور باید اهل مقاومت و استقامت باشد، اظهار کرد: رئیس جمهور باید بتواند منافع ملت را حفظ کرده و در مقابل ابر قدرت‌ها ایستادگی کند.

سمیعی فراگیری انقلاب اسلامی در جهان را به برکت ولایت دانست و خاطرنشان کرد: لیبرال‌ها و معتقدان به سکولاریسم نمی‌توانند تفکر انقلاب اسلامی را در جامعه پیاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در گیلان با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید اهل استقامت باشد، یادآور شد: مردم باید بتوانند کاندیدای اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی به دفاع جلیلی از منافع ملت ایران در مقابل 1+5 اشاره کرد و افزود: جلیلی در مسئولیت خود امانتداری بزرگ و موفق است.

سمیعی هزینه‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری را از راهکارهای شناخت کاندیداها خواند و بیان کرد: فردی باید در راس امور اجرایی کشور باشد که بتواند از محرومان حمایت کند و وام‌دار سرمایه‌داران نباشد.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان در پایان از افتتاح ستادهای مردمی جلیلی در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و یادآور شد: جلیلی ساعت 16 فردا در مهدیه رشت با مردم گیلان دیدار می‌کند.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول