اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان خبرداد

فعالیت مجمع خیران ورزش‌یار در سطح کشور با محوریت اصفهان

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان، مجمع خیران ورزش‌یار با محوریت استان اصفهان در تمام استان‌های کشور تشکیل شده است.

فعالیت مجمع خیران ورزش‌یار در سطح کشور با محوریت اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری پیش از ظهر امروز در کنفرانس خبری مجمع خیران ورزش‌یار که در محل خانه کشتی اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: کشور ما سال 91 از لحاظ اقتصادی سال دشواری را پشت سر گذاشت که ورزش هم از این نظر بی‌نصیب ماند.

وی ادامه داد: پایین بودن سرانه فضاهای ورزشی اصفهان و همچنین تعداد زیاد پروژه‌های نیمه تمام موجب شد تا به دنبال راهکارهای جدیدی برای رهایی از بحران برویم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به فعالیت مجمع خیران ورزش‌یار اظهار کرد: تشکیل مجمع خیران ورزش‌یار اقدام بسیار بزرگ و شایسته‌ای است و امیدواریم از تجربیاتی که خیران در امر آموزش و پرورش داشتند، در عرصه ورزش به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

وی با اشاره به واگذاری 13 پروژه ورزشی به خیران ورزش‌یار گفت: پرونده 13 پروژه ورزشی برای تکمیل در اختیار مجمع خیران قرار گرفته است و تاکنون اعتباری بالغ بر شش و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

جواهری با اشاره به پروژه‌های در دست تکمیل ورزش اصفهان تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر صندلی‌های ورزشگاه نقش جهان در حال نصب است و مردم اصفهان و جامعه ورزش می‌توانند امیدوار باشند که این پروژه در ماه‌های آینده به مرحله بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول