اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای بقعه خواجه اباصلت مشهد خبر داد

برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در بقعه خواجه اباصلت مشهد

رئیس هیئت امنای بقعه خواجه اباصلت هروی مشهد از برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی با همکاری حوزه مقاومت بسیج طرق در تابستان امسال خبر داد.

برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در بقعه خواجه اباصلت مشهد

غلامرضا گلزار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: طبق جلسه‌ای که با فرمانده و مسئول فرهنگی بسیج طرق داشتیم، ثبت‌نام برای طرح تابستانی نشاط معنوی تمام علاقه‌مندان در مساجد پیغمبر (ص)، امام مجتبی(ع)، امام حسین(ع) و امام رضا(ع) شهرک طرق به عهده بسیج منطقه گذاشته شد.

وی افزود: کلاس‌های آموزشی در سه مقطع و با موضوع دوره ابتدایی، دوره راهنمایی، دوره متوسطه و حفظ قرائت قرآن کریم و احکام برگزار می‌شود.

رئیس هیئت امنای بقعه خواجه اباصلت مشهد عنوان کرد: شروع ثبت‌نام کلاس‌ها از تاریخ دهم خردادماه تا  30 خرداد بوده و شروع کلاس‌ها از تاریخ هشتم تیرماه است که برای 150 نفر تدارک دیده‌ شده است.

گلزار در ارتباط با علت برگزار نشدن کلاس‌ها در خود بقعه خواجه اباصلت گفت: به علت فاصله بقعه با شهرک‌های اطراف و مشکل رفت و آمد علاقه‌مندان و برای رفاه حال دانش‌آموزان کلاس‌ها در مساجد محله طرق برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در تلاشیم با جلساتی که با حوزه مقاومت بسیج برگزار می‌کنیم، طرح تابستانی نشاط معنوی را در دیگر شهرک‌های نزدیک بقعه خواجه اباصلت نیز برگزار کنیم تا دانش‌آموزان تابستانی نشاط همراه با معنویت داشته باشند.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول