اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه صحنه:

امام خمینی اسلامی اصیل را به دنیا معرفی کرد

امام جمعه شهرستان صحنه مطرح ‌شدن اسلامی اصیل توسط امام خمینی (ره) را از علل ماندگاری قیام رهبر کبیر انقلاب اسلامی در اذهان عنوان کرد و گفت: تولی و تبری امام راحل تابع قوانین اسلامی بود.

امام خمینی اسلامی اصیل را به دنیا معرفی کرد

حجت‌الاسلام احمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه شخصیت امام خمینی(ره)، شخصیتی منحصر به فرد در جامعه است، گفت: رمز جاذبه الهی امام راحل، حرکت و کار در مسیر رضای خدا بوده است و مردم چنین شخصیتی که به دنبال منافع شخصی نباشد را همیشه دوست خواهند داشت.

وی ادامه داد: اسلام ناب محمدی که توسط امام خمینی به آن پرداخته شد هم در برگیرنده دنیا و هم آخرت بود و در برابر اسلام آمریکایی که خودباخته و ظلم‌پذیر بود قرار گرفت.

وی مطرح‌ شدن اسلامی اصیل توسط امام خمینی(ره) را از دیگر علل ماندگاری قیام رهبرکبیر انقلاب اسلامی در اذهان عنوان کرد و افزود: تولی و تبری امام راحل تابع قوانین اسلامی بود و در کارهای خود به دنبال کسب رضای الهی بوده و منافع شخصی برای ایشان بی‌ارزش بود.

زارعی خاطرنشان کرد: در زمان تبعید امام راحل در شرایطی که تنها بود هراسی به خود راه نداد و در زمانی که محبوب دل‌های ملت ایران شد به خود مغرور و غره نشد.

امام جمعه شهرستان صحنه با تاکید بر اینکه طبق روایات و آیات قرآنی کسی که رابطه‌اش با پروردگار درست باشد، خدا نیز رابطه او را با مردم درست و صحیح می‌کند، افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با اشخاصی که دل‌باخته فرهنگ غربی و اسلام تشریفاتی بودند مبارزه می‌کرد و فقط کسب رضایت پروردگار در سرلوحه کار ایشان قرار گرفته بود.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول